KiMmY0621
暱稱: ★`周周:]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-23
你們離開,剩下的是我獨...
2010-12-30
2010-12-03
p街-____-
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 2383
今日人氣: 17
累積人氣: 13510
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


2009-04-02 愉快 一切謊言,不可兌現.♥

今日..上普通話堂勁火wo

遲入課室姐..

洗唔洗咁牙??

我話係遲上..

點知你聽到話去廁所

冇撚野牙..老馮?

食飯食傻左你牙??

                                                                     跟住..冇乜事發生

                                                                     午膳個小息..

                                                                     同珠,婉仔..彤仔.豆豆佢地落左去玩..

                                                                      點知想走既時候..

                                                                       見到個''基''既p fat

                                                                       所以同佢串左好耐..

                                                                        見到佢對眼眼紅紅地..

                                                                         所以先冇串

跟住周會堂..

勁悶wo

係課室做果份野

勁似考試囉

都唔識做...

亂咁填 haha

                                                                           做完份野之後..

                                                                            睇左幾套野..

                                                                           睇到勁悶...

                                                                             所以訓左一陣教

上完之後

落左f.1搵雅babi

佢要換衫衫所以等佢都幾耐

等完之後..

見到個個差唔多著左件波衫

雅babi冇帶..

所以冇著到>.<

玩比賽..輸咗

跟住練埋d体能..

練到差唔多六點

接唔到欣放學

真係sorry牙

                                                                                            番到去..

                                                                                            等s!u b欣babi勁耐

                                                                                            比d風吹到凍死

                                                                                            跟住..去左一陣籃球場

                                                                                          冇人理我地..所以走左

 

 

 

2009-04-02 10:20 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


唔開心 一切謊言,不可兌現.♥

今日開頭己經好唔開心

因為琴晚既事

估唔到你會咁對我lo

好失望

                                                  跟住..上堂仲悶..

                                                 得電腦堂係開心左少少之外

                                                 其他都好悶lo      d堂

                                                 旦系冇英文堂..太興奮

放學之後...

同d fd去左周圍托..

托到好悶牙..

跟住就番番學校

睇人打排球

                                               跟住就搭車番屋企

                                                妖...牙媽又唔撚比我出街

                                                又唔比我去人地屋企

                                               我刀話十點前番到屋企..

                                                你又唔比我去wo

                                               仆你個街牙

                                               我以後一定會遲過7點半番..

                                              吹牙

係屋企悶撚到死

又冇野做

又唔比我出去玩

食撚屎啦

 

                                          

2009-04-01 06:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


=) 開心 一切謊言,不可兌現.♥

27/3

冇乜特別..

係特別悶姐xd

                                

                                                 28/3

                                               琴日雅宝唄,s!u bFuCkY `b 

                                                去左唱k....欣宝唄係咁打黎..

                                               旦系又唔係唱k...就係咁打黎

                                             唱唱下..我ok唔開心..

                                            因為s!u b倒潟左我杯雜果賓治

                                           次次同佢唱k...都會倒濕我杯野飲xdxd''

                                           跟住就冇乜事啦..^^

                                          唱完之後..就去左沙田托

                                         佢地係咁玩珍珠奶茶d珍珠

                                         跟住..就玩手機d遊戲...4個一齊玩同一隻game

                                         好戇尻...

                                         跟住..我就自己番左屋企食飯..

                                          行番屋企果陣...勁驚..

                                         成條街得我一個>.<

                                         嚇撚死咩

                                         食完之後..就出沙田搵番佢地...

                                          跟住.又去沙田d長梯托柒

                                          差唔多十點個個都搭車走

                                        雅宝唄搭車果陣

                                        係咁姪s!u b..

                                        最後..s!u b跌左部電話

29/3
 

好開心牙=)

考試..考好左

上次全班37

今次全班33

尼d都唔係最開心

最開心既係..

上次全級87

今次全級67

飛左20個^^

不知幾開心

老馮係咁讚我^^

哈哈...終於叻番次

 

2009-03-29 11:18 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]