| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
買左新銀包 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 岩岩同牙媽..牙哥..
去左買新銀包..
買左playboy
我本來諗住..遲d先買..
不過牙媽好突然咁同我講..
話出一田..咁就買左啦..
post相;

|
2009-03-12 10:00 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-03-11  |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 今日考科學..
勁唔識囉..唔知咩事..
不過我都預左唔會高分..
放左學之後..
就陪..s!u b 彤babi
佢地去大家樂食早餐
食完之後..
就過左去美林..
去左彤babi屋企
跟住..去完之後..
我地成班見到我果班既''同學仔''=)
跟住..就冇乜事發生..
就搭82k番屋企..
佢地一齊番屋企..
鍶bi就番番大圍果邊..
跟住..
我就番屋企食飯..
食完飯1點幾..
2點幾到..就叫左雅babi 彤babi s!u b黎我屋企
玩左好好耐..
就落左公園玩..
之後..
彤babi就要番屋企
跟住去左籃球場..
又見到我果班既''同學仔''=)
同埋...玩開果班fd
一齊打籃球..
嬴得勁令lo..
因為..果隊既人..
全部都係''小矮人''
跟住...我煩緊d野..
應該系...''牙哥''好..
定''你''好
真的很難諗..
如何選擇才好??
跟住....''大佬康''黎左搵我地..
打左一陣籃球..
''大佬康''勁左勁多lo..
跟住..就夠鍾番屋企..
個個就走哂lu |
2009-03-11 09:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
悶..... |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 今日好悶牙...
岩岩既中文份''野''
唔係好識做,,
因為冇溫過書咁制..
''牙哥''...
多謝尒給莪菂勇氣
要芣是..
我就芣會跟佢一起
所以..
謝謝你...
和尒一起第十一日钌
天天都那麼開芯
真菂很後悔當時沒有珍惜尒
旦系..
上天又令莪們再次一起
莪會好好珍惜尒滴
愛死膠.b.既人
♥雅b ♥彤b ♥希b
♥s!u b ♥周b ♥欣b
|
2009-03-10 03:31 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|