KiMmY0621
暱稱: ★`周周:]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-23
你們離開,剩下的是我獨...
2010-12-30
2010-12-03
p街-____-
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 2383
今日人氣: 11
累積人氣: 13504
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


買左新銀包 一切謊言,不可兌現.♥

岩岩同牙媽..牙哥..

去左買新銀包..

買左playboy

                                                     我本來諗住..遲d先買..

                                                     不過牙媽好突然咁同我講..

                                                       話出一田..咁就買左啦..

 

 

                                                post相;

                                                   

                                                    

2009-03-12 10:00 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


2009-03-11 愉快 一切謊言,不可兌現.♥

今日考科學..

勁唔識囉..唔知咩事..

不過我都預左唔會高分..

                                                            放左學之後..

                                                            就陪..s!u b   彤babi   

                                                              佢地去大家樂食早餐

食完之後..

就過左去美林..

去左彤babi屋企

                                                             跟住..去完之後..

                                                             我地成班見到我果班既''同學仔''=)

                                                                  跟住..就冇乜事發生..

就搭82k番屋企..

佢地一齊番屋企..

鍶bi就番番大圍果邊..

                                                                                 跟住..

                                                                                    我就番屋企食飯..

                                                                                 食完飯1點幾..

                                                                        2點幾到..就叫左雅babi   彤babi   s!u b黎我屋企

玩左好好耐..

就落左公園玩..

之後..

彤babi就要番屋企

                                                                      跟住去左籃球場..

                                                                          又見到我果班既''同學仔''=)

                                                                       同埋...玩開果班fd

                                                                           一齊打籃球..

                                                                           嬴得勁令lo..

                                                                          因為..果隊既人..

                                                                        全部都係''小矮人''

跟住...我煩緊d野..

應該系...''牙哥''好..

''你''

真的很難諗..

如何選擇才好??

                                                                 跟住....''大佬康''黎左搵我地..

                                                                 打左一陣籃球..

                                                                   ''大佬康''勁左勁多lo..

                                                                 跟住..就夠鍾番屋企..

                                                                   個個就走哂lu

2009-03-11 09:26 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


悶..... 一切謊言,不可兌現.♥

今日好悶牙...

岩岩既中文份''野''

唔係好識做,,

因為冇溫過書咁制..

 

 

 

''牙哥''...

多謝尒給莪菂勇氣

要芣是..

我就芣會跟佢一起

所以..

謝謝你...

 

 

 

和尒一起第十一日钌

天天都那麼開芯

真菂很後悔當時沒有珍惜尒

旦系..

上天又令莪們再次一起

莪會好好珍惜尒滴

 

 

                                      愛死膠.b.既人

                ♥雅b                        ♥彤b                  ♥希b

              ♥s!u b                 ♥周b                    ♥欣b

 

2009-03-10 03:31 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]