| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
悶  |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 悶..
今日因為肚痛..
所以冇番學..
係屋企悶到死..
又冇野做>.<
練唔到波...
今日係雅babi生日..
祝雅babi生日大大大大大大快樂
|
2009-03-26 01:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-03-22  |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 今日仲未過完...
所以講番聽日先啦^^
琴日..雅babi就番左學校
個個..共創成長路(好似尼個名)
所以得番..我同s!u b同欣babi
係屋企樓下玩...
琴日欣babi
補完習就搵我地..
我地就同左佢落去食野..
得番''大佬康''係度打波
食完之後..就打左陣籃球
打左陣籃球..就玩''pair''
玩玩下...搞到我勁火
就係冇啦啦有架野(車)...
我問佢地..邊到度架架野
佢地完錯gag錯我既意思
搞到我踢垮''''張''鄧''
玩完..又打陣波..
跟係又落左去食野
s!u b係咁請人食野...
欣babi就去左搵佢個fd...
我地就跟蹤佢啦=)
佢見到我地..佢即刻黑左塊面
跟住..我地去左商場..
點知佢個fd同欣babi...
最後見唔到大家
欣babi又開始火啦>.<
跟住...希babi黎左
希希好唔開心
上番細公園
本來希希而經冇乜野啦
欣babi同s!u b就開始嘈
搞到希希又唔開心番..
仲開始哭
我同雅babi就周圍跑..
問人攞tissues
點知希希個袋有好多tissues
搞到我地跑餐死
跟住..雅babi同s!u b
送左希希番屋企..
同去m記食野...
食完...又番黎打籃球
因為我同雅babi好快要打比賽
所以狂練...
多謝''大佬康''...
個籃球同埋幫我地狂練籃球
我係咁走步>.<
跟住..就跑左一個圈
因為佢地話我打波打得好懶
我以後會好好好好好認真咁打波架
唔會再打波打得好懶....
打完之後...
就玩''pair''
勁好笑...
玩完之後..就番屋企
|
2009-03-22 09:09 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
火....  |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 今日唔知點解好火,....
普通話堂...又要人地出黎up野...
都唔知要up咩...
跟住...周會堂..
打一個勁大既沙灘波..
輸得勁唔抵....
跟住..打籃球先冇咁火.
反而開心左勁多...
玥姐同kk係咁講一個人...
搞到我地成班勁開芯...
我同雅babi笑到short左..
雅babi打籃球仲失埋水準
放左之後..就搵肥man...彤babi同埋希希
希希勁火...連我都串埋>.<
不過我唔會嬲希希既^^..
因為希希今日心情唔係幾好
所以我唔會嬲希希
跟住..我地番到樓下..
希希都仲火緊....
跟住又同肥man嘈...
佢地兩個勁火...
之後欣babi又火埋..
得番我同雅babi冇火到 ..
之後..又搵人打籃球...
打左一陣...又番屋企啦
To;欣babi
唔好再為佢而唔開芯啦..
佢係個仆街..
冇雖要為佢又唔開心
要開芯牙...
To;希babi
唔好再為佢搞到自己咁啦
冇左佢..
你仲有我地牙ma
To;s!u b
人地唔想講比你聽..
係因為你會好嬲..
要學識體諒人地..
如果唔係..
人地只會愈來愈憎你
To;雅babi
唔好轉校啦..
我好唔捨得你牙...
冇左你..係學校..
我會開心得勁少架>.<
同埋籃球隊冇你唔得架
唔好轉校啦
|
2009-03-19 09:32 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|