KiMmY0621
暱稱: ★`周周:]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-23
你們離開,剩下的是我獨...
2010-12-30
2010-12-03
p街-____-
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 2383
今日人氣: 4
累積人氣: 13522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


鬱悶 一切謊言,不可兌現.♥

悶..

今日因為肚痛..

所以冇番學..

係屋企悶到死..

                                               又冇野做>.<

                                               練唔到波...

                                              

 

 

                                   

 

 

 

                                            今日係雅babi生日..   

                                          雅babi生日大大大大大大快樂

                                 

     

2009-03-26 01:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


2009-03-22 愉快 一切謊言,不可兌現.♥

今日仲未過完...

所以講番聽日先啦^^

                                                              琴日..雅babi就番左學校

                                                              個個..共創成長路(好似尼個名)

                                                              所以得番..s!u b欣babi

                                                              係屋企樓下玩...

琴日欣babi

補完習就搵我地..

我地就同左佢落去食野..

得番''大佬康''係度打波

                                                                 食完之後..就打左陣籃球

                                                                打左陣籃球..就玩''pair''

                                                                玩玩下...搞到我勁火

                                                                就係冇啦啦有架野(車)...

                                                                  我問佢地..邊到度架架野

                                                                佢地完錯gag錯我既意思

                                                                 搞到我踢垮''''張''鄧''

玩完..又打陣波..

跟係又落左去食野

s!u b係咁請人食野...

                                                                    欣babi就去左搵佢個fd...

                                                                    我地就跟蹤佢啦=)

                                                                    佢見到我地..佢即刻黑左塊面

                                                                     跟住..我地去左商場..

                                                                       點知佢個fd同欣babi...

                                                                     最後見唔到大家

                                                                   欣babi又開始火啦>.<

跟住...希babi黎左

希希好唔開心

上番細公園

本來希希而經冇乜野啦

欣babis!u b就開始嘈

搞到希希又唔開心番..

仲開始哭

雅babi就周圍跑..

問人攞tissues

點知希希個袋有好多tissues

搞到我地跑餐死

                                                                             跟住..雅babis!u b

                                                                             送左希希番屋企..

                                                                             同去m記食野...

食完...又番黎打籃球

因為雅babi好快要打比賽

所以狂練...

多謝''大佬康''...

個籃球同埋幫我地狂練籃球

我係咁走步>.<

                                                                                 跟住..就跑左一個圈

                                                                                  因為佢地話我打波打得好懶

                                                                                 我以後會好好好好好認真咁打波架

                                                                                   唔會再打波打得好懶....

打完之後...

就玩''pair''

勁好笑...

玩完之後..就番屋企

 

2009-03-22 09:09 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  謝絕謊言 禁止欺騙v3v


火.... 忿怒 一切謊言,不可兌現.♥

今日唔知點解好火,....

普通話堂...又要人地出黎up野...

都唔知要up咩...

                                                                        跟住...周會堂..

                                                                       打一個勁大既沙灘波..

                                                                       輸得勁唔抵....

跟住..打籃球先冇咁火.

反而開心左勁多...

玥姐kk係咁講一個人...

搞到我地成班勁開芯...

雅babi笑到short左..

雅babi打籃球仲失埋水準

                                                                     放左之後..就搵肥man...彤babi同埋希希

                                                                      希希勁火...連我都串埋>.<

                                                                      不過我唔會嬲希希既^^..

                                                                       因為希希今日心情唔係幾好

                                                                         所以我唔會嬲希希

跟住..我地番到樓下..

希希都仲火緊....

跟住又同肥man...

佢地兩個勁火...

                                                                         之後欣babi又火埋..

                                                                        得番雅babi冇火到 .. 

                                        

之後..又搵人打籃球...

打左一陣...又番屋企啦

 

 

To;欣babi

唔好再為佢而唔開芯啦..

佢係個仆街..

冇雖要為佢又唔開心

要開芯牙...

                    

                                                          To;希babi

                                                         唔好再為佢搞到自己咁啦

                                                         冇左佢..

                                                          你仲有我地牙ma

  

To;s!u b

人地唔想講比你聽..

係因為你會好嬲..

要學識體諒人地..

如果唔係..

人地只會愈來愈憎你

 

                                                                  To;雅babi

                                                                    唔好轉校啦..

                                                                 我好唔捨得你牙...

                                                                冇左你..係學校..

                                                              我會開心得勁少架>.<

                                                            同埋籃球隊冇你唔得架 

                                                               唔好轉校啦

 

 

2009-03-19 09:32 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]