第2日返學啦__不過都唔洗上堂
又係排隊。班務。食飯。班務。訓話。好悶呢
食飯之前,囉簿呀}}超級重呢
只有D FILES 囉左番屋企炸
食飯個陣
好(x100000次)多人呀
當然啦。。。多多1個Form呀{{好逼(唔係BIG)呢
食完飯去左KATY個班 (仍然唔識寸咩咩NExxxxxx囉{哈)
班個鐘,跌爛左}}哈哈__VICTOR 心痛死。
食完飯,成班講鬼故呀—
但1D都唔驚嚇,而係好好笑囉 }}哈哈
又落左HALL 罰企囉
話就話練習點排隊,咪即係罰企..。。
MS CHUENG 仲要點名話3M|| 激死啦
話有人吹口哨...原來係IVAN [[累死我地啦]]
放學_ANNIE BELLA LONDIE就去PREFECT開會。
我同KATY同YOYO同BETTY
番我屋企,囉中文練習。
又番學校同佢地1齊做呀。
聽日要用計數機
終於同媽咪講左唔見左部計數機,俾人話呀\\嗚嗚
唯有借BETTY個部先啦** 多謝你呀! BETTY!
講左分班上堂個D啦_又係得我1個
1—16 1組,17—31 1組}}我係20號呀
不過就係MS LIN教。。。叫好定叫壞呢?
有好多堂都要分開上,咁1班又有咩用呢?{{奇怪的學校
仲有,今日見到有個阿SIR,好似阿奴( I LOVE U BOYZ )
(個人意見)
講起903,就好想講1句—
我要看BIG NOSE!!
|