|
2007-04-08 |
|
今朝同笨東傾MSN傾到8點鐘
我又訓著左T^T真SORRY!!嘿
訓到1點幾度醒左一醒
又訓著左NA*3點幾就泥4點*
醒左嚕!!ADD番FUN*又冇出去嚕
聽日先出~入左勁舞玩左陣"
之後好無聊冇野做﹏*悶
同FUN,影仔傾左陣MSN-V-
6點鐘*笨笨起身ADD我NA-V-
入左勁舞一陣又出番黎嚕*
MSN ING__,,
整下相相..>﹏<
吾該FUN SD阿旺俾我*
8點食飯飯*繼續MSN...嘻
同笨笨傾計傾到十分長遠,,
哈哈/\|真搞笑*】
9點嚕*去左沖涼豬~
沖完嚕..又系度MSN*
傾傾傾傾左好奈..
無拉拉有個吾開心電話打泥囉
心情DOWN晒*
之後繼續傾MSN``俾人發老脾
今晚吾知又通吾通頂呢!?嘿
通左成個禮拜NA*
重有3日就番學仔T^T
真系好想呢個假期,,
永遠都吾會有完結既一日!
|
|
TImE:2007-04-08 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
凍凍NA﹏* |
|
琴晚大約3點幾就訓左教教豬*
同笨笨MSN﹏*
我傾傾下訓著左T^T
今朝1點幾起身~
又系系度MSN...玩下勁舞-3-
同笨笨&丁丁玩!!嘿嘿
玩到吾知幾多點\/|"*
就冇玩T^T笨笨教教豬..
我就幫佢整左個日記仔*嘻
之後眼眼地訓>﹏<
不過吾訓!!契弟無拉拉打黎
對話十分無聊
AND俾FUN屈機-V-
ANnTHEN番左入房房繼續努力甘整*
很累
THeND..*
|
|
TImE:2007-04-07 07:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2007-04-06 |
|
同笨笨傾MSn~傾到10點幾﹏
11點鐘教教豬﹏*因笨笨訓著左-3-
連續4日通頂..朝早先訓*
激死了T^T累累累
訓下又醒下~辛苦
病病*發燒__,,
可惡=V=
1點幾吃飯}
MSN-V-MSN瘋狂了..
很多人ADD我講廢話!!凸
之後有人上黎幫我整電腦{高興極!!}
4點3落左樓下會FISH!!
佢要配鎖匙*正大頭蝦!!最重要的東西她忘記了帶*
陪完佢配鎖匙*去左佢屋企拎-V-
拎拎下就HEA左陣!!
之後俾人吹番歸!!
番到去又冇野-V-
好快就搞掂NA!!
開心屎*正爆...*
DL番D程式..裝裝裝!!
搞掂!!YA/\/\
之後就打日記〞
THeND... |
|
TImE:2007-04-06 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|