|
辛苦極 |
|
為何變化得這麼快...*
現在睡不著..在想起他
真系很想大哭..
為什麼你要把我的心帶走
但卻遺留我在這裡
點解...
我真系吾知應吾應該繼續等你...
好無助~~
但系我愛你系出至內心
我吾會後悔
喊到隻眼好痛..唉
ps:fun,,不要這樣na
|
|
TImE:2007-03-25 04:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
WOW... |
|
琴晚玩得累得濟,,
訓到差吾多一點先起身*
之後起身食野...
補打番日記,,-V-
哈,,突然感到好多人刀好錫我
我想個個人錫我,,不過刀吾知有冇可能.
金魚之後上左泥..話睇轉角遇上愛
如果轉角能真系遇到愛..你說有多好呢
愛轉角遇見了誰!?
玩玩玩,,睇睇睇..
食飯..同牙輝傾電話-v-
食完嚕,,玩狗狗
我拎左金魚件外套著左落狗狗度..哈
好cute...yoyo..you get out yo..
D時間過得好快..
又系時候要講BYEBYE
吾捨得..回到家又要悶了
唉..
仍然想著FUN跟我說他的事..
怎麼辦!?
很煩惱..
上帝..求你讓我共愛侶過更多晚..
打救我..
PS:THZ FUN,琴晚收留我,,嘿嘿
我真系好開心,,
祝你同他能夠天長地久
愛上了就不易輕易放棄
緊記珍惜*不要再好似上次呢..
知道嗎*能得到他的愛
是你的福份喔
金魚,,你的外套真好玩
點解要解成甘wor...*
【逃避你 卻又期待我可跟你做情人
而用情的心可天昏地暗
逃避你 愛是遙又遠得很
而我始終不敢靠近
還是不相信能和你合襯】
如共你從沒開始 不會有終結
誰人在意 情在我心的深處不可以停止
|
|
TImE:2007-03-25 12:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
...-V- |
|
番學...等放學*
常測{MAtHS}
好似好易甘...我做晒成份卷差不多
不過..唉,,吾好吾合格丫
英文:BOrING..同人吹吹水..
小息:上左7樓搵FUn吹水..哈
圖像:甘多堂最悶既一堂..又系度吹水
MAtHS:落左508..又系度玩玩玩,,吹水吹水
LUnCH:M記m記..正..有個玩具好好玩..
中文:悶..又背豬
科學:玩到癲撚左..系度玩砣螺..哈,,勁弱智.
俾人話低B-3-
放學:同FUN番屋企..各有各回家換衫
之後本身去唱K既,,不過過左時段,,冇得唱
可憐,,嗚..之後想睇校墓處..
甘去到荷里活..校墓處又過左時間-3-
結果睇鬼差..嚇到我地PK..
睇完,,腳軟-V-很可怕..
之後去左9龍灣搵小白...
ANnTHEN就搭巴士去FUN屋企..
到左嚕,,上左FUN家家
痴線的-V-勁無奈
之後同牙輝傾電話..
細粒打泥..話蕃茄{林}左..
叫我落去幫拖..佢地系門口等
O左咀...之後出到去,,
吾覺得有咩事囉\/\/
落到去,,吹水,,
好無聊囉,,蕃茄同細粒..
好弱智..哈,,不過幾搞笑
玩左陣番左上FUN女家家
玩左陣勁舞*訓左教嚕
很累
THeND...*
PS:今天很高興...哈..
|
|
TImE:2007-03-24 02:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|