Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♂♥♀
20070323  


T^T

常測..商業*錯左D野-V-
數學..留心極
無NANA走火警..哈..好HIGH!!
商品..悶到嘔
中文...一樣悶
社會..不用說吧
LUnCH..7仔..周圍GO
IT:悶了
英文..抄完數學WORKSHEET..
就訓著左,,訓到落堂刀吾知
訓得好舒服..哈
放左學..無聊極..
跟FUN在偷看光良..
傻的嗎!?哈..
我們出左學校門口..去左M記.
之後又決定番左學校,,
勁O咀..哈..有緣
之後問牙輝拎番本書書..
就閃了..搭3C去了潮特..
開番個耳LON..痛死
之後玩到差吾多6點,,便回家去了
回家見到十萬個牙輝CALL..
打番俾佢..傾左陣閒計就開始補數..
GOOD..應該記得既我諗..
夜少少打埋俾FUN一齊補
哈..GD...分心了
1:05AM完結了通話..
系時候要上床仔訓教教豬..ZzzzzZzzzz...

PS:放不下..怎麼辦..

還在每天找我嗎 其實是想我動容吧
還問我醫好心痛嗎 無人陪我習慣到嗎

難道我做你愛的玩具 夜來無事想過去
幻想某段情節就流淚 難過到叫誰亦贊許
其實快樂退出不是罪 不怕誰再吻你嘴
因失戀很累 寧願玩的更累
娛樂 難道不懂去取

TImE2007-03-23 01:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20070321  


-v-

番學等放學...*
早上企在操場..系甘傾計
同春春get豪系甘講笑,,很無聊呢,,哈
英文..很可怕*不想說
小息,,無聊極
中史..系度畫筆盒-v-
中文..悶
音樂..食糖食糖**悶呢
lunch in大快活,,番到學校..又系無聊
maths..更無聊
pe:十分低b
放學:等毛毛本中史書-v-
番歸..等小水拎野俾我...
之後打日記..同人msn..
THeND...*

TImE2007-03-21 04:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20070320  


2007-03-20

番學..遲左個靚到-V-8:07AM..
番到去9企..凸*又見到D自殺情境NA..
很可怕..
商品...劉XX迫人坐既..低能
小息..周圍走-V-
中文..冇心機..訓著左*俾人罰企左陣
商業..小測..吾多識
LUNCH..IN 大快活
害怕了他的目光..
跟他眼神交流使我感覺十分害怕
很想喊..唉..
科技..系度畫筆盒
圖像..是令我最高興的一課..有滿足感
英文..去左GET文隔離坐*
好快就放學"
留堂-V-又系度畫筆盒..太悶了
4:30PM.
去左搵COMMON.
我同咸濕系度補數..
好搞笑...不過刀系想番屋企多D
6點NA..吾知咩姑娘搵左COMMON出去..
咸濕叫我一齊走-3-之後我地就走左嚕..
落到樓下..同BB傾左陣計..
再同輝傾左陣..先後閃番歸..
同BB同埋DEEDEE一 班車..
傾下計,,到嚕..
去到家家附近\/\俾人兇..
原來佢地玩野既..吾識咖WOR-3-
之後就識左..很無聊..
吹左陣水番歸去了
番到去刀成6點半NA//
算NA我..佢吾會打泥咖NA//
玩左陣勁舞..同人MSN下甘..
甘就一日..呢排好黑仔..又記缺點..
唉..好多缺點飛緊埋泥..
吾理NA,,當我吾好彩

PS:不多高興的一天..
就是因為你..
十分討厭..
同我講清楚佢,,咪再避NA你
死PK..DIU NA SING




TImE2007-03-20 07:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LINGLUVU1314
暱稱: LInG●*\/|"】
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
http://www.ebuddy.co...