|
2007-03-16 |
|
番學...*WAiTING放學
MAtHS:SLeEPING
小息:去左LIbRARY門口睇......
科技:十分有興趣整條橋*
中文ORaL:「戀愛大過天」你同意嗎!?為什麼?!
HAhA*
LUnCH:冇食野...
英文ORaL:BOrING*
社會:BOrINGBOrINGBOrING!!
放學:冇留堂,,去左潮特**
之後回家CaLL HIm..
唉...又系甘
PS:我在擔心甚麼!?
總是有點奇怪的感覺*
究竟當初的決定有沒有錯!?
『是你令我已沒法專心工作』
BAbY I LOvE YOu SO MUcH...*
你走了...我的心在淌血*~
吾知今次最後會系點呢!?
|
|
TImE:2007-03-16 06:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
喜歡你便要懂得習慣這一套...* |
|
白朱古力 → 濃情
黑朱古力 → 同甘共苦
牛奶朱古力 → 熱戀
薄荷朱古力 → 初戀
咖啡朱古力 → 我愛你
提子朱古力 → 追求你
今天發生的事..不想再提
|
|
TImE:2007-03-16 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
討厭在家的日子...* |
|
番學...*等放學!!
數學:傾計WItH GEt 文*
小息:嘿嘿..做埋d無聊野,,勁低能.勁興奮
商品:無聊極...
中文:聽大道理
社會:BOrING..
LUnCH:IN THe SChOOL...
資料科技:沒心機...
英文:傾計WItH GEt 文..TSa..
放學:走留堂..GO FUn HOmE..
傾電話WItH XX-___-睇下野笑下..
番歸去了...討厭在家的日子..
7:45PM回到家
I LOvE IN THe SChOOL...*
究竟我呢個決定有冇錯呢!?
|
|
TImE:2007-03-14 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|