Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♂♥♀
20070316  


2007-03-16

番學...*WAiTING放學
MAtHS:SLeEPING
小息:去左LIbRARY門口睇......
科技:十分有興趣整條橋*
中文ORaL:「戀愛大過天」你同意嗎!?為什麼?!
HAhA*
LUnCH:冇食野...
英文ORaL:BOrING*
社會:BOrINGBOrINGBOrING!!
放學:冇留堂,,去左潮特**
之後回家CaLL HIm..
唉...又系甘
PS:我在擔心甚麼!?
總是有點奇怪的感覺*
究竟當初的決定有沒有錯!?

『是你令我已沒法專心工作』

BAbY I LOvE YOu SO MUcH...*
你走了...我的心在淌血*~


吾知今次最後會系點呢!?

TImE2007-03-16 06:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20070316  


喜歡你便要懂得習慣這一套...*

白朱古力 → 濃情
黑朱古力 → 同甘共苦
牛奶朱古力 → 熱戀
薄荷朱古力 → 初戀
咖啡朱古力 → 我愛你
提子朱古力 → 追求你

今天發生的事..不想再提

 

TImE2007-03-16 12:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20070314  


討厭在家的日子...*

番學...*等放學!!
數學:傾計WItH GEt 文*
小息:嘿嘿..做埋d無聊野,,勁低能.勁興奮
商品:無聊極...
中文:聽大道理
社會:BOrING..
LUnCH:IN THe SChOOL...
資料科技:沒心機...
英文:傾計WItH GEt 文..TSa..
放學:走留堂..GO FUn HOmE..
傾電話WItH XX-___-睇下野笑下..
番歸去了...討厭在家的日子..
7:45PM回到家

I LOvE IN THe SChOOL...*

究竟我呢個決定有冇錯呢!?

TImE2007-03-14 09:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LINGLUVU1314
暱稱: LInG●*\/|"】
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
http://www.ebuddy.co...