Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♂♥♀
20070405  


無聊*

明天終於有人上黎整電腦!!*

琴晚同人傾電話傾到3點幾...
就去左教教豬..
訓到5點醒左*訓吾番
激死...系度睇惡魔在身邊
睇左陣又訓番-V-
屋企好多人喔*嘈死
醒左...起身繼續睇
悶悶悶!!!!!!!冇人理嚕
之後落左街買野食﹏*
之後就打日記NA*
THeND**..

TImE2007-04-05 06:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20070404  


2007-04-04

琴晚同*某人*傾電話
傾到凌晨3點幾*因為我訓著左
4點幾醒左*叫佢吾應><
因為佢刀訓著左~!!
之後我CUT左佢線
佢6點幾ADD我,,哈
之後有人吾理我去左訓囉,,
十分過份!!!
之後我8點幾刀訓左嚕
1點到起左身
又同佢傾左陣MSN﹏ANdTHEN電話..
4點到出左去..臨出門口系刀要整喊下我先安樂,,屌那星
逃出地獄門!!馬上到7-11搵FUN..
遲了15MINS-V-SORRY
勁多人,,頂!!得番個幾粒鐘
刀好過冇..之後去左牙KITT度燒毒!!!
跟住去左金魚家還碟!!吹左陣水
再系BUS STOP同FUN吹水
再獨自回家!!
心中想著想著..
一定要番地獄嗎!?
番到屋企重要比人串
DIU!!我番到屋企系吾撚中意笑,,
你吹撚漲!!ON9
心情勁差囉..

TImE2007-04-04 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20070403  


部電腦弱智的

部電腦好煩!!!又系入到桌面郁吾LUN到!!
用安全模式入靜系可以MSN同上網
聽歌刀吾得!!!!!!!
琴晚又同人傾MSN又傾到訓著左
第2次*真的對不起
今朝9點幾醒左一醒
洗機〞又訓過
1點幾起身...系度睇惡魔在身邊
MSN....直到5點幾
部腦又ON9...又好似琴晚甘
晒晒我D心機去洗機
吾理NA..同姑姐講*搵人整MAYBE
之後用番安全模式入..
麻煩FUN幫我KEEP FILE*謝謝
ANdTHEN就系度打日記!好無聊..又冇野好做
又搵人傾電話**

給某人:
我不知道我們的事真正是怎樣?
無論怎樣都謝謝你給了我一個教訓*


PS:期待明天跟FUN去唱K子!!!
     祈求明天能夠快樂地過去!!!

無聊個陣整左D相-V-

TImE2007-04-03 06:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LINGLUVU1314
暱稱: LInG●*\/|"】
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
http://www.ebuddy.co...