昨天去左JPC 今次係野外定向 去左金山到 係馬騮山間泥 唉= =唉熱刭死 果陣有D想走.... 不過最後都揾齊呀SIR 要我地搵既野!!!! 都幾辛苦架-m- 特別係3號果個!! 唉~D泥路又濕 = =不過係12點真係見到 一隻馬騮.一隻馬騮佢地 真係12點先出-0- D呀SIR呀冇講錯 隻馬騮都幾可愛 佢係到乘涼呢=] 今日都算係吾錯