adopt your own virtual pet!
Minnie_0128
暱稱: Minnie
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔好迫我...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 11
今日人氣: 1
累積人氣: 469
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 8 日  星期五   雨天


沒有方向的日子  第五日  雨 愉快 分類: 未分類

今日11點先起身...∼*

同mum係張床度傾計...∼*

陪佢去荷里活百佳...∼*

同樣地被人用車撞到...∼*

買左雞蛋仔食...好味∼*

返屋企途中...見到kasa&星∼*

佢地考緊試...希望佢地科科pass la∼*

希望下年可以見到佢地係培敦讀緊中四...∼*

開電腦...∼*

由琴晚開始一直係度諗:電唔電曲髮好?∼*

如果電左又會變成點?...∼*

電曲髮襯唔襯我?...∼*

真係好煩...∼*

近排咩都煩一餐...∼*

謝師宴究竟買咩外套好?買咩色鞋好?買咩袋好?化唔化妝好?...∼*

煩...煩...煩...∼*

                    The end

2007 年 6 月 7 日  星期四   雨天


沒有方向的日子  第四日  雨 愉快 分類: 未分類

今日8點幾起左身...∼*

同mum&dad去飲茶∼*

食左蜜瓜西米露...ok好味∼*

去左南蓮圓池影相...影影下落雨∼*

so影左幾張相就走lu...∼*

去左荷里活買野...∼*

買左無糖軟糖食...無脂肪的∼*

買左魚蛋食...好味∼*

返屋企開電腦...悶∼*

遲d要去買謝師宴的野...∼*

                 The end

2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


沒有方向的日子  第三日  晴 不安 分類: 未分類

今日10點起左身∼*

食lunch、睇TV...∼*

同mum一齊食〝雪米糍〞...∼*

開電腦...聽歌∼*

食糖水...ok好味...食得好飽∼*

無所事事咁等過今日...∼*

生活...已經變得沒有方向了∼*

生活...已經變得沒有目標了∼*

                  The end

2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


沒有方向的日子  第二日  晴 不安 分類: 未分類

今日9點幾起左身∼*

陪mum去買餸...來回左2次∼*

食完lunch就開電腦...∼*

身邊d fd個個都有工返...而我...∼*

而家學又冇得返...工又冇得返∼*

日日都係玩電腦...睇TV...∼*

無聊...我d生活真係好無聊∼*

冒險份工可能凍過水la...已經放棄了∼*

期待7月的來臨...∼*

近排發生左d事...是關於我家鄉的...∼*

係常平百花街...有瓦礫壓死左一個香港女童...∼*

本來同佢表妹開開心心咁黎呢度買鞋返學...點知一落車就...∼*

唉...真係可憐la...∼*

陰陽相隔...得返個表妹冇事...唔係...佢都骨折左∼*

雖然我唔識佢...但都希望佢冇事la∼*

每次返親去...我都好中意去百花街行街買野食∼*

上幾個月先去完...好彩冇事發生∼*

點知幾個月後的今天...會發生呢d事∼*

其實呢幾個月...我都想返去行下...玩下∼*

但係而家唔洗返lu...唔安全∼*

mum唔比我返...是對的∼*

如果唔係...我都可能...∼*

唔知會唔會有人為左我而傷心呢?...∼*

                     The end

2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天


沒有方向的日子  第一日  晴 愉快 分類: 未分類

今日11點幾先起身...∼*

食左d野...就打比pui yi∼*

係荷里活冒險等...∼*

熱得滯...so搭小巴上慈雲山...∼*

見到Winnie開緊工...佢做髮廊丫∼*

傾左幾句就走la...∼*

去冒險搵Tiffany...∼*

填完表...就in la...∼*

唔係太緊張...問左幾條問題姐∼*

同pui yi落返鳳德...∼*

陪我去左百佳買野...諗住可以見到個靚仔嫁ma...∼*

點知見唔到佢係度...∼*

去左公園影相...熱到頂唔順...走左去荷里活∼*

又係百佳買左d野...∼*

雪糕...好好味丫...涼透心丫∼*

買完就返屋企la...∼*

買左m記食...好為食丫∼*

開電腦玩...∼*

                     

                    The end