今日9點幾起左身∼*
陪mum去買餸...來回左2次∼*
食完lunch就開電腦...∼*
身邊d fd個個都有工返...而我...∼*
而家學又冇得返...工又冇得返∼*
日日都係玩電腦...睇TV...∼*
無聊...我d生活真係好無聊∼*
冒險份工可能凍過水la...已經放棄了∼*
期待7月的來臨...∼*
近排發生左d事...是關於我家鄉的...∼*
係常平百花街...有瓦礫壓死左一個香港女童...∼*
本來同佢表妹開開心心咁黎呢度買鞋返學...點知一落車就...∼*
唉...真係可憐la...∼*
陰陽相隔...得返個表妹冇事...唔係...佢都骨折左∼*
雖然我唔識佢...但都希望佢冇事la∼*
每次返親去...我都好中意去百花街行街買野食∼*
上幾個月先去完...好彩冇事發生∼*
點知幾個月後的今天...會發生呢d事∼*
其實呢幾個月...我都想返去行下...玩下∼*
但係而家唔洗返lu...唔安全∼*
mum唔比我返...是對的∼*
如果唔係...我都可能...∼*
唔知會唔會有人為左我而傷心呢?...∼*
The end |