今日7點幾就起左身la...∼*
要返學校參加畢業禮...∼*
上年就睇住人地畢業...今年就輪到自己la∼*
時間過得真係快...∼*
中學生涯...可能就咁完結了∼*
有點兒不捨得...SPTSS∼*
入hall個一刻...真係有d感動∼*
今日入hall完全唔覺得zzzZZZ∼*
可能知道係最後一次入hall...所以特別珍惜∼*
完左...返課室拎畢業相&紀念品就返屋企la∼*
換左衫...pui yi打黎話唔舒服...so唔出去∼*
咁我咪同mum&dad去左飲茶∼*
返到屋企...佢又話出la∼*
子青又話過黎搵我...一齊上慈雲山∼*
我同pui yi諗住去冒險見工...∼*
but Tiffany又話唔好今日去見...因為機會好微∼*
咁我地就落返去荷里活食晚飯la...∼*
仲叫左綠箭一齊食...∼*
好耐冇見過佢la...有女友冇契妹la∼*
好珍惜今次同佢食飯的機會...因為又唔知幾時先可以再見∼*
8點就返到屋企la...趕到睇電視...^.^∼*
     
     
The end |