adopt your own virtual pet!
Minnie_0128
暱稱: Minnie
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔好迫我...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 11
今日人氣: 7
累積人氣: 475
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


好的開始 愉快 分類: 未分類

今日12點幾出左去∼*

同pui yi去mk換褲∼*

換完周圍行...佢又買左好多野∼*

買到好似發左達...唔哂$$咁∼*

3點到就返去荷里活∼*

去CD舖見工...填完之後先話等通知∼*

經過仙跡岩...順便見埋見...填完之後就話請∼*

but要上一日堂...now等上堂的日期∼*

好心忍...∼*

好多野想買...買...買∼*

拿拿聲返屋企同阿媽去搞户口d野∼*

同pui yi去交齊d野就各自各返屋企∼*

終於唔洗擔心去邊度搵工la...∼*

希望自己會比心機做∼*

                                                                        The end

2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


感動的一刻 感動 分類: 未分類

今日10點幾出左去∼*

係Diamond Hill等pui yi∼*

首先去mk陪佢買cons...∼*

個度好亂...好熱∼*

買左2個鐘先走∼*

then去新世紀廣場換戲票...∼*

睇左海猿--終極海難...∼*

好感人丫...喊左幾次...真係忍唔到∼*

世界上是有真愛的...只需要相信∼*

睇完去左花園街行...∼*

行行下...見到容祖兒係度拍野∼*

好多人圍觀...佢只係對住個鏡頭笑...都唔知係度拍咩∼*

又去左某店食野...but d人服務態度唔好...∼*

都未坐...我地已經走人...∼*

去左寶島食...∼*

6點幾就返屋企∼*

今日個套戲令我明白到...生離死別之苦...∼*

                        The end

2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


痛苦 無奈 分類: 未分類

今日去左飲茶∼*

期間發生左一件不愉快的事...不想提起∼*

pui yi打黎話今日唔去搵工∼*

返到屋企...瞓覺zZZZ∼*

pui yi又打黎話都係今日去搵∼*

so就換衫∼*

係中國銀行等...佢要開户口∼*

跟住周圍睇下...一話請人就入去問下∼*

唉...一係就話唔請暑期工...一係就話唔請兼職...∼*

超無奈...∼*

搵左幾個鐘就返屋企...so累∼*

同pui yi約好左聽日去mk睇戲&搵野做...∼*

希望聽日會成功la∼*

夜晚阿媽又係度講道理...令我學到好多野∼*

Thank you∼*

                       The end

2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


放鬆哂 驚訝 分類: 未分類

今日終於考完la...不過仲有少少未考∼*

係會考呢段期間...∼*

真係感到有壓力...好緊張∼*

日日都係咁溫..溫...溫...∼*

不過唔知溫左d咩出黎...∼*

近排見返幾個小學同學...∼*

佢地個個都變哂...仲變哂質∼*

有一個已經冇讀...∼*

我簡直唔認得佢...∼*

仲傻到問佢:「你係邊個丫?」∼*

哈哈...∼*

值得開心的事係就黎可以買相機...∼*

可以拍低美麗的一刻∼*

後日同puiyi去街...期待中∼*

仲有開始要去搵野做...係時候要返工la∼*

                       The end

2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


充實的一天 愉快 分類: 未分類

今日同樣要返學補中文...∼*

痛苦...because...失眠∼*

成日都好眼瞓.. ∼*

做左好多卷呀...∼*

每份卷都好高分∼*

突然間好中意作文... ∼*

放左同媽媽&佢個fd去左飲茶...∼*

so飽飽...∼*

跟住開電腦玩左一陣...∼*

唉...就快會考la...成日都溫書∼*

好努力呀...∼*

我.......一定要升上中六呀.............∼*

 

因會考的緣故...........將不會打日記住.........∼*

 

                      The end