今日12點幾出左去∼*
同pui yi去mk換褲∼*
換完周圍行...佢又買左好多野∼*
買到好似發左達...唔哂$$咁∼*
3點到就返去荷里活∼*
去CD舖見工...填完之後先話等通知∼*
經過仙跡岩...順便見埋見...填完之後就話請∼*
but要上一日堂...now等上堂的日期∼*
好心忍...∼*
好多野想買...買...買∼*
拿拿聲返屋企同阿媽去搞户口d野∼*
同pui yi去交齊d野就各自各返屋企∼*
終於唔洗擔心去邊度搵工la...∼*
希望自己會比心機做∼*
The end
今日10點幾出左去∼*
係Diamond Hill等pui yi∼*
首先去mk陪佢買cons...∼*
個度好亂...好熱∼*
買左2個鐘先走∼*
then去新世紀廣場換戲票...∼*
睇左海猿--終極海難...∼*
好感人丫...喊左幾次...真係忍唔到∼*
世界上是有真愛的...只需要相信∼*
睇完去左花園街行...∼*
行行下...見到容祖兒係度拍野∼*
好多人圍觀...佢只係對住個鏡頭笑...都唔知係度拍咩∼*
又去左某店食野...but d人服務態度唔好...∼*
都未坐...我地已經走人...∼*
去左寶島食...∼*
6點幾就返屋企∼*
今日個套戲令我明白到...生離死別之苦...∼*
今日去左飲茶∼*
期間發生左一件不愉快的事...不想提起∼*
pui yi打黎話今日唔去搵工∼*
返到屋企...瞓覺zZZZ∼*
pui yi又打黎話都係今日去搵∼*
so就換衫∼*
係中國銀行等...佢要開户口∼*
跟住周圍睇下...一話請人就入去問下∼*
唉...一係就話唔請暑期工...一係就話唔請兼職...∼*
超無奈...∼*
搵左幾個鐘就返屋企...so累∼*
同pui yi約好左聽日去mk睇戲&搵野做...∼*
希望聽日會成功la∼*
夜晚阿媽又係度講道理...令我學到好多野∼*
Thank you∼*
今日終於考完la...不過仲有少少未考∼*
係會考呢段期間...∼*
真係感到有壓力...好緊張∼*
日日都係咁溫..溫...溫...∼*
不過唔知溫左d咩出黎...∼*
近排見返幾個小學同學...∼*
佢地個個都變哂...仲變哂質∼*
有一個已經冇讀...∼*
我簡直唔認得佢...∼*
仲傻到問佢:「你係邊個丫?」∼*
哈哈...∼*
值得開心的事係就黎可以買相機...∼*
可以拍低美麗的一刻∼*
後日同puiyi去街...期待中∼*
仲有開始要去搵野做...係時候要返工la∼*
今日同樣要返學補中文...∼*
痛苦...because...失眠∼*
成日都好眼瞓.. ∼*
做左好多卷呀...∼*
每份卷都好高分∼*
突然間好中意作文... ∼*
放左同媽媽&佢個fd去左飲茶...∼*
so飽飽...∼*
跟住開電腦玩左一陣...∼*
唉...就快會考la...成日都溫書∼*
好努力呀...∼*
我.......一定要升上中六呀.............∼*
因會考的緣故...........將不會打日記住.........∼*