今日9點幾起左身∼*
諗住去同pui yi打羽毛球...∼*
but覺得好熱...so唔想打∼*
改左1點先出去∼*
首先同mum&哥去3到買電話...6280∼*
買完去左飲茶...∼*
約左人...so走先∼*
等左pui yi一陣...∼*
就去藍田行街&食冷麵...好好味丫...仲買多包比mum食∼*
仲去左九龍灣...原來阿Bee係個度做野...我都想係個度做丫...∼*
買完野...過左淘大影貼紙相...都ok∼*
影完就返屋企la...∼*
今日都食左好多野丫...到最後都冇做運動...聽日補返∼*
仙跡岩.....仲未打電話黎...等到頸到長埋...∼*
一個字.....悶∼*
The end
|