| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 3 日 星期二  |
不相信  |
分類: 未分類 |
今日返學派成績表&補課∼*
一接到張成績表....∼*
唔知講咩好...百感交集∼*
放左同puiyi、小燕&阿美去左做中史∼*
好多人係圖書館溫書...真係勤奮la∼*
溫到咁上下同puiyi去左M記食野∼*
一齊買左包糖就返學補中史∼*
芒果講得好快∼*
我地就係咁食糖∼*
4點幾就放左la∼*
今日過得唔係咁開心∼*
又比puiyi毀左我清白∼*
希望佢唔會誤會la∼*
佢聽完之後...好似好尷尬∼*
Anyway...∼*
The end
|
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
補課  |
分類: 未分類 |
今日7點幾起身返學∼*
補econ∼*
8:30-11:00∼*
係咁做卷...又做mc∼*
miss又講得好快∼*
耐左冇心機聽...so係到畫圖畫∼*
放左同puiyi&小燕去左荷里活行∼*
佢地本身想佩眼鏡...but睇唔岩∼*
去左sasa...買左野∼*
跟住返屋企∼*
點知阿媽同我講有人跳樓∼*
一望落去...oh∼*
條屍仲係到...2個鐘後先搬走∼*
十分恐怖... ∼*
The end |
2007 年 3 月 22 日 星期四  |
無聊  |
分類: 未分類 |
今日9點幾比puiyi嘈醒左∼*
than傾左一陣∼*
食完早餐...11點幾返學∼*
做左一份mc卷...1點幾就放左學∼*
than返屋企食飯∼*
同媽媽一齊睇TV...好感動∼*
次次睇親呢套都會喊 ∼*
仲睇埋<我們這一家>∼*
than做下運動...出左一身汗∼*
than開左電腦∼*
今日就咁過左la∼*
時間過得真係快∼* |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|