今日同mum去左黃大仙的美心食lunch...∼*
食左日式豬軟骨拉麵...唔係太好食...∼*
去左龍翔中心買野...∼*
走個時見到空地位咁多人...∼*
八掛地走過去睇下...∼*
原來係招聘會...∼*
係偶然的機會下...填左2份表...見左2份工∼*
一係鴻福堂...二係美心集團...∼*
二者都係等消息...∼*
多了2個機會吧...∼*
亦係偶然的巧合下...撞返中文口試...同組的5號女同學∼*
佢都係搵緊工...∼*
估唔到...幾分鐘的時間...都可以與佢成為hibye fd∼*
都是一件好事...∼*
見完工...就返屋企了...∼*
返到家...就打比小燕∼*
同佢講有呢個會...去見下都好丫∼*
仲叫佢聽日陪我去多次...∼*
聽日見......∼*
vs
The end
|