adopt your own virtual pet!
Minnie_0128
暱稱: Minnie
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔好迫我...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
沒有方向的日子  第...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


唔好迫我... 愉快 分類: 未分類

開始了四天...

但感覺總是怪怪的...

是什麼原因呢?...

不知道...

我都不知道...

是因為不習慣?...

或是不想開始?...

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

好煩...

我們的生活方式有點不同...

他喜歡夜遊...

但我不喜歡...

可是他總要迫我...

不要...

不要...

不要...

不要迫我...

可以嗎?...

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

就是這個問題...

令到我很煩惱...

我只是想專心完成我的展翅計劃...

我只是想搵份高薪金的工作...

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

可以給我一點空間嗎?...

plx...

2007 年 6 月 13 日  星期三   雨天


沒有方向的日子  第十日  陰 愉快 分類: 未分類

今日10點幾比阿雪嘈醒左我...∼*

佢打比我...叫我返學校幫手∼*

傾下謝師宴d野...唔夠人手∼*

黎sir問邊個可以做文書...姐係做會議紀錄∼*

搵左我做...好d緊張∼*

傾到1點幾...放lunch∼*

同佢地去左食元緑...幾好味啵∼*

食完一齊去逸東酒店睇下個場&問埋d細節...∼*

4點幾就走la...∼*

我&雪返左屋企∼*

另外d人就返學校∼*

原來搞一個活動都有好多野要諗...∼*

真係好想快d到個日...∼*

我諗大家都會玩得好happy∼*

其實今日係約左小燕...∼*

好彩佢明白事理...∼*

冇嬲我...>3<∼*

佢仲話下次開會都黎幫手...∼*

希望你真的會來...∼*

                  The end

2007 年 6 月 12 日  星期二   陰天


沒有方向的日子  第九日  陰 愉快 分類: 未分類

今日同mum去左黃大仙的美心食lunch...∼*

食左日式豬軟骨拉麵...唔係太好食...∼*

去左龍翔中心買野...∼*

走個時見到空地位咁多人...∼*

八掛地走過去睇下...∼*

原來係招聘會...∼*

係偶然的機會下...填左2份表...見左2份工∼*

一係鴻福堂...二係美心集團...∼*

二者都係等消息...∼*

多了2個機會吧...∼*

亦係偶然的巧合下...撞返中文口試...同組的5號女同學∼*

佢都係搵緊工...∼*

估唔到...幾分鐘的時間...都可以與佢成為hibye fd∼*

都是一件好事...∼*

見完工...就返屋企了...∼*

返到家...就打比小燕∼*

同佢講有呢個會...去見下都好丫∼*

仲叫佢聽日陪我去多次...∼*

聽日見......∼*

      vs              

                     The end

 

2007 年 6 月 10 日  星期日   雨天


沒有方向的日子  第七日  雨 鬱悶 分類: 未分類

凌晨比d雷雨嘈醒...∼*

真係好大聲...好閃∼*

好難先瞓返...∼*

10點起左身...∼*

仲係好大雨...冇出到去∼*

mum買野返黎食∼*

全日都冇出到去...好乖∼*

其實係唔知出去做咩...∼*

睇TV...〔賭俠〕...好好笑∼*

玩電腦...∼*

做運動...∼*

今日已經係第7日la...∼*

冒險都仲未打黎...已經心裡有數...∼*

究竟咩工先請我?...∼*

                 The end

2007 年 6 月 9 日  星期六   雨天


沒有方向的日子  第六日  雨 鬱悶 分類: 未分類

我好愛你

開心因我遇上你 傷心因故事太美
相識已是種福氣 相戀締造了傳奇

開心因我望遠處 傷心因約定太遠
天空降白色的雪 收起眼淚不肯說穿

我好愛你 需要你
我得到你 怕失去你
緊緊擁抱過 傾心相愛過
然後結果不想太多

你心太美 好愛你
缺少氧氣會失去自己
他朝不理我 清醒不算錯
唯願痛苦一拖再拖

我好愛你 需要你
我得到你 怕失去你
緊緊擁抱過 傾心相愛過
然後結果不想太多

你心太美 好愛你
缺少氧氣會失去自己
一生都銘記怎麼講愛你
融掉了打開的心扉

我好愛你 你好愛我

 

這首歌能說出我的心聲...∼* 

你知道我是對你說的嗎?...∼*

                   The end