| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
我愛你沒有保留 我愛你就到最後<3  |
分類: 未分類 |
唉...琴晚訓唔著, 好似冇訓過咁, 真係打交家- -'
明明早左起身, 但係都遲左出門口, 又搞個樣又整個樣..
都唔明點解學校可以咁凍, 又大風~
音樂. 作詞....超眼訓..又係咁打喊路=O=
化學. 聽書, 物質的量的濃度...咁上下la.
生物. 又聽書..抄抄抄抄, 我想搵駝鳥..pan帶我去石排灣-3-
eng. 坐監la!
電腦. 笑死我= ='
語文. 譯文. wa, 原來police咁多$一個月
終於放學, 返到屋k食埋飯, 訓左陣, 又返學t3t
物理. 二力平衡@@
數學. 唉...由個刻開始, 我決定放棄數學, 並由個刻開始, 我要努力向上!!!!!!
週會. 做功課~
督課.....好悶, 堂堂都到傾計, 下次唔督la, 悶到死.
返到屋k, 真係好舒服...好想訓ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
發表時間:2010-01-04 07:00 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
Happy New Year~!  |
分類: 未分類 |
話咁快就一年la, 真係過得好快,
渾渾噩噩又一年, 又要對2009年講byebye,
但係又好似過得唔係好耐咁- -' 可能2009年過得真係好開心,
雖然有時都唔開心, 但係都過得好充實,
有好好的朋友, 同學仔, 情人, 家人 *v*
但係到今日d功課都係未做過咁制- -' :p
琴日去左觀光塔倒數, 係咁兜來兜去,
有我, pan, asndyson, 仲有3個, 不過我唔知佢地叫咩名- -'
又行左去唔知邊, 之後又兜左去個唔知咩到- -'
之後坐左一陣就20, 19, 18, 17, 16........
咁快= =' 之後許左個願, 不過唔話你知:p
wa~咁就2010, 真係好快 :) haha~
心裡面有好多野想講, 但係又唔知點講...
之後我地去左塔巴士, 個時都點幾,
pan送左我返屋k, 返到去都點半- -'
真係一年一次咁晏先返屋k~~~
♥

美食風球xd 超好笑, 哈哈哈


|
發表時間:2010-01-01 12:18 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 38 | »
|
|