| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥ 1 month :)  |
分類: 未分類 |
le 2日真係好攰, 琴日去完海泉灣, 今日聖誕聯歡, 眼訓死...
海泉灣...


聖誕聯歡...

時間過得好快, 咁就一個月la wo, haha~
之後同pan周圍行, 去左睇阿凡達, 又幾好睇~
睇完去食野, 唉...點解我食唔曬d飯家t3t
本來仲有好多, 但係太攰....略.................................
♥ 1 month '
|
發表時間:2009-12-21 11:34 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2009 年 12 月 12 日 星期六 清涼  |
將我所有的愛都給你 :$  |
分類: 未分類 |
唉唉~
朝早返學羅成績表, d成績真係差差差差差差....
唉/_\ 之後同a媽去食早餐...
之後佢去買餸, 我返屋k, 一路行一路諗, 點解今年會咁差家,
上年都唔係ge t3t
返到屋k做功課, d數好難...諗到頭都爆.
食飯, 去左搵akb同佢男朋友~ hahahaha~
上左大6, 佢bf佢拉頭~我同akb去行街,
都冇咩野好買, 買左舊冷~織俾自己~
之後4點7返返去澳門搵panpan
去到澳門個到, 俾人叫左入去check袋, on9 有病
咁q中意check, check飽佢~又冇野俾你check, 痴線
之後搭車去中華廣場, ha~
行左陣, 過左去南灣坐, 好大風~食曬我d頭髮
坐左陣, 佢要去食飯, 我就搭車回家~
唉~返到屋k冇野做- -' 係到織頸巾...
又要成個星期先見到你t3t
|
發表時間:2009-12-12 09:46 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 38 | »
|
|