今日勁勁勁無奈呀~!!!!!唔知點解E幾日發生既野都搞到我好激氣呀~!!!!~*我愈來愈憎個個"轉轉轉"MISS呀~
今日係art個時屈我呀>~<佢話我只係拎著個垃圾刷~冇掃過野~我dee佢.........我明明出左去幾次到我掃既
垃圾嫁~!!!!佢重要大大聲咁講~""劉曉欣~你做咩拎著個垃圾刷唔掃野呀~你係咪想放學留低掃呀~""
之後林佩兒話"下~miss佢頭先先出來到垃圾~!!!!"之後miss好囉咁話"係咩~咁你都同佢一齊掃la~唔好正係得
佢一個做曬~!!"我真係嬲到...........之後放學就去左學校個D白癡補習班~*
唉~~~~點算呀........就快運動會~我學D步操~係學得最慢個個呀......>~<(哇哇....{T口T})
重知道...星期一要著套U返學...又唔知要點比人笑死喇........哇哇>~< |