kaka~我終於伸請左中文日記板喇~不過英文個個我都會照寫~
今日真係超級黑仔呀><朝頭早踩單車個時撞到人~個時係係車行既馬路~個人話做咩踩出來呀~(之後我心諗~你又做咩行出來呀)之後有個亂咁轉線既大嬸~話我痴線T口T~!!番到學校鎖單車個時~架單車突然跌落來~搞到我隻左腳又損又(魚)(唉)~之後呢lunch去左貧富宴~唔使講~更係貧la=^=放學個時有個女孩係個單車路度玩~我又唔小心撞到佢~好彩佢都避得快~冇事=^=今日真係黑黑黑黑黑黑黑黑黑黑呀!!!!!!!!!