今日好開心好開心好開心呀~我朗誦拎到亞軍呀~!!!!!真係要多謝大家呀~!!!!今日係中文堂個時~美美叫我地幾個出來表演比同學睇~嘩到我個時緊張到死呀>~<(因為驚比d死人頭笑~kakaka~)之後上完社會我地幾個就去食飯~之後就出發喇~!!同我地去個個做文書既姐姐勁好人~同我傾計la~教我好多野~原來佢以前都有比賽~不過佢係唱歌~!!!!之後去到比賽個時~佢地支持我la~(thx~啜~)之後我就好順利咁讀完~之後到左所有人都比賽左之後~個個評判就出來講野(佢係我見咁多個評判之中,最長氣個個>_<一講都講左成三十分鐘~呀琳佢地重話~咁長氣~又係姓chan~可以同美美結拜~笑死左)之後佢宣佈季軍個時~我心諗應該有我掛~(因為佢話有兩個人係季軍)點知冇我~!!心諗積係一定又係冇我la~(因為我參加咁耐從來都未拎過獎嫁><)點知1到佢讀亞軍讀我個參賽號碼~我簡直呆左...之後個個姐姐~同佢地幾個~都話係我~哇~個一刻既心情我一定會好好記住~最後~我打左個電話比美美~同佢講~之後就同佢地番屋企~*係mtr~我同呀苒打比呀琇~之後就同佢一齊番屋企lu~* |