早上9點幾個時菜心打來約我去唱k~之後我話去~佢就話10:30係mtr等~有pipi~菜心~我地去左neway度唱
~哇~不來pipi唱歌都好女仔嫁~kaka~*之後1"00幾個時班長就來左~我地唱到2"00幾就走~之後我地去左
apm~後來菜心話影貼紙相~所以我地去左9龍灣~哇~真係好開心呀~!!!!!我地影左好多好多~不過一D都唔
貴~重影得好靚~*影完之後~我地過膠~正好曬就走人lu~*
今日同佢地幾個去左打籃球~打左一會之後~我同呀琇~雪~wing~去左寶康度玩~點知勁多小朋友~我地最
後去左玩千秋~哇~真係好開心呀~因為我好耐都冇玩過喇~!!之後佢地幾個都來左搵我地~後來我地去左
食野~我地坐左係"美食"兩個鍾~係咁傾計~*後來~我真係勁唔開心~因為呀琇比左"難忍"個信式我睇~我
到而家都好唔明點解佢要咁諗...(太多野................)之後~呀wing走左~得番我地4個去寶康~我地吹水吹到
5點幾走~(個時~我先記得~唔記得打俾媽咪~哇~幾怕比佢話)哇~最後同呀琇係MTR都講左好多野~
就係咁就番屋企lu~*
今日真係勁開心呀~!!!!學校一年一度既旅行日~(今年~我地去左北"談"沖日營)今日我地燒野食個時~我地
個個爐真係最慘個個~我地正左成45分鐘先正到佢有火~(重要係~要D男仔來幫手........)我呢戇住燒雞翼~
點知我將個燒烤包正跌左落地=^=好彩有好多~同佢地都有比D野食我~燒完野食~清潔好~就係我地既自
由時間~我地幾個~去左公園度玩捉>~<玩得勁開心~之後回程個時~我訓左~不過比個幾個傻仔嘈住.....
個個XXX重要係度唱歌~(嘩...真係頂佢唔順.......)
離開左學校之後我地去左M記食野~我地食食下比個經理叫我地唔好咁嘈影響到其他客人~真係有點......
食完野之後我地去左寶康玩捉~個個都係咁捉我...跑到我死死下....我地玩到5點幾先走~之後番到屋企先
知原來姑姐今日同我食飯~之後佢同我去左扒王之王食野~(嘩...真係好正)之後佢同我行街~買左杉同好多
野比我~之後就番屋企lu~*