| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 23 日 星期三  |
| 哇哇~* |
分類: 未分類 |
|
|
哇~今日一朝早真係嚇死左呀~*因為一起身已經係7:45真係..........好彩我踩單車踩得快炸>3<
今日返左學之後~我同呀琇~呀苒~wing~佩兒~pipi~菜心~寶寶......等等一齊幫手正定明天要燒個D野食~大
概買野+正野~正左兩個鍾到~我地6:00走~番到去食完飯~chanchan叫左我落去買零食~我買左好多~我唔
怕肥死~但我真係驚會食死呀.............kaka~我期待明天呀{@_@} |
|
2005 年 11 月 22 日 星期二  |
| 甚麼都好好單單只是我不好~* |
分類: 未分類 |
|
|
今日覺我 好大既屈辱~人地點笑我都得~我就係最憎人屈我~個個人屈完我重要係咁同人講話係我既錯~
真係有冇搞錯~!!!!!我今日喊左勁多次~我一諗起就感好唔低~點解佢就可以理直氣壯~我就要蠢到買佢怕
我唔要呀~!!!!!天有眼既就唔好再玩我la~成日最黑既野都係係我身上>~<
~*甚麼都好好單單只是我不好 隨便行路亦會走到去絕路
情侶漫步 最後剩低我一人去走剩路
你要在大街當作路人才拋下我
謝絕悲歌 還像我麼
如果這叫悲劇 我演過 人黑黑到幾時告知我
曾做什麼 承受惡果 但我卻從未殺人又未放火
如果這叫喜劇 也不錯
明明失戀卻使我娛樂過
內裡荒謬太多 我也好歹拍過拖
喜劇人生 不枉過 ~*
#一直以為自己係被需要的那個~原來其實我只係不被需要的大笨蛋~*以為是天真~其實白癡得很~* | |
2005 年 11 月 21 日 星期一  |
| 又黑~* |
分類: 未分類 |
|
|
今日真係黑到冇人有~一大朝早落到去先發現冇拎幾本書=^=之後原來呀琇唔踩單車~之後佢部我去拍單
車~點知原來我地兩個就快遲到=^=之後我地唯有勁跑~點知我跑跑下~個袋突然間爛左=^=之後我咪抱著
個袋勁跑~好彩~最後我同呀琇都係比老葉話遲集隊~(好彩..........)之後~好野來喇~小息個時~比2e個D女仔
話我跟佢風~(大佬~三唔識7)之後蘇美琪話我發夢~叫我lunch搵佢~lunch佢見到我個時問我做咩事~我咪
同佢講比人話我~之後佢就同我講話有咩事就要講出來~唔好比人蝦(總算~講番D人話)~之後同我搵美美~
美美再部我同cc講~之後cc就話左個幾個女仔~*唉~返學之後~又要操紅十字=^=累到死左=^=頭先又同呀
wing佢地講電話~
唉~今日真係黑到冇得再黑~!!!!! |
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|