今日呢~同樣地冇咩好特別既野發生~不過呢lunch個時真係.....我比wing佢地幾個~正到左邊濕曬=^=
返學個時個舍大空人來左將軍澳圖書館個邊個個體育管~搞到我同呀琇要推車推左一段路~*
今日係咁多~!!!!
今日都算平安咁過左一日~今日食到佢地正既曲奇~哇~真係好正嫁~!!!!不過呢~今日比個個死老葉留堂呀
><我之所以要留堂~就係因為之前冇帶字典上閱讀~有冇搞錯>^<都唔知咩人來嫁~重要好惡~我都係第一
次冇~個日重要係去朗誦~你話我搞辨我都係覺得我自己冇錯既~!!!!!!
今日去完教會之後~就同姑姐去左旺角買衫~真係買左好多野呀~買左一對ALL STAR~兩個袋~褸~褲~真
係好開心~買完之後~我就搭MTR番來lu~*