哈哈哈哈哈哈
入camp去...去貝澳..未去過..會好玩吧.我要陽光與海灘...可惜沒你這個美人陪我><
知你很掛住我了..暑假多點陪你.在camp晚上.我會打電話給你喔.
我這幾天都是悶悶的,.希望camp可以開心吧,,
你近來怎樣丫? 怪我沒主動找你啦.
=v=傻瓜
勿念 愛死妳><
-v-金日一早起身 有點暈暈地..好似有點病病地的感覺xd
不過因為小弟抵抗力奇好..所以食完個早餐 好番哂@@
因為食完早餐都8點鐘..唔想遲到..(因為未遲過)
所以冇返學><
在家..一個人冇野做..
只好煮下野xd 雪貴d食物 俾我浪費哂@@ d雞翼幾好食-v-
hea到2點幾..就收到大小姐 你狂震 強烈度足以比美4穿大地震@@
我棵野 ..睇怕都要掉左佢-.-
愛 一天 多一點點
金日係你既生日.. 生日快樂~
昨天你說的話..我不知你是點諗的..
但我係唔開心..
這是你第一次hurt 我._.
不過我沒事啦...你喜不喜歡我也沒所謂..我喜歡你就可以了.
起馬你也會睬我..已滿足 xdd