|
       
(k)TOPIC.:8.4.2oo9♥`
★. CATEGORY IS 日記♥` |
|
 金日11點幾就起身;)`
1出房門就見到家姐企左係到-,-`
嚇屎我-___-`
原來佢岩岩去完尿尿-0-+`
我ah媽整左個麵比我做早餐.__.`
1路食; 1路睇朋友'S B10G`
留完cM之後;
我就去左玩wii`
玩C00KING MAMA呢隻GAME=)`
勁好玩*3*`
我最中意切野-__-`
可以狂斬斬斬斬斬斬A_____A;
好爽a____av`
玩左1粒中-____-`
玩完之後;
我又去左拉琴a__a`
仲練緊個震音-﹏-`
仲未夠熟; 時得時吾得-___-`
震到我隻手抽筋10r-,-`
練完琴我去左睇煙之水粉OvO;
勁好睇ah*口*`
睇到果個人認番佢ah媽-__-+
好想睇下1集XD`
睇完電視;
我ah媽整左d野食*3*...

有餃子同埋不明物體*口*`
不過都幾好味!;P`
食完野-____-`
我同彤吹左陣水;
就去番新我個B10G a3a`
我又幾個設計咖A3A;
好似呢個咁; ( 大 張 D 睇 清 楚 D a333a )

有個P0字咖a__a` 0k得意;
我諗左好耐` 先決定自己畫完D畫再P0Z上泥;)`!
配左好耐咖D圖-__-;
大家覺得令吾令@3@?`
最衰個背景圖拉.v.`
整泥整去都整吾到1280x800`
僧係嬲ah-/\-`
我整完個B10G` 就去沖涼-/\-`
金日又係冇做功課同溫書-__-`
我太叻拉v__v..
好拉;
吾講拉;]
掰`
金日金句;
整B10G整到痴媽筋OvO`
去得成申請做賓賓OvO`
|
|
★. POST AT 2009-04-08 06:49 PM
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 34 | »
|