IS ME ! CRAZY P0 939` IS ME ! CRAZY P0 939`
 

 

(k)TOPIC.:3.4.2oo9♥`

★. CATEGORY IS 日記♥`

 
 
 

金日好早起左身

成早樓樓坐左係到-_-`

等夠鐘先番學;

1番到學校;

竟然冇野做o.O`

平時gE我應該抄下功課咖媽55`

s0發完癲就上堂a__a;

中文堂好1uZ悶ah`t__t

仲係要連堂d1u-.-`

不過冇教書係神gE恩賜55`

科學堂仲開心^____^

想訓又冇得訓fk-,-

上上下堂; ah siR 行左過泥-_-

我心諗-.-` 妖; 又咩事ah-.- 又泥串77 -_-?

點知?手伶起左晴晴張紙0v0

大濟0V0!

比ah Sir 發現左吨W堂做其他野OvO

死緊-.-v

落左堂晴晴要搵ah sir;

ah媽係門口等? 我就走左佬-.- ( 係 咪 好 有 良 心 呢 a3a 多 謝 55 . . )

遠處仲見到ah媽爆我粗-.-

話我衰; 做咩吾等?__- 笑;

番番課室之後去左伶書;

撞到晴晴;

佢眼耳口鼻紅鬼晒OvO

撞鬼10r-.-`

我問佢ah SiR 話佢咩-.-`

佢同我做左個鬼臉就走左-_-`

笑左OvO;

身為1個凡事都會追究到底gE好學生

緊係狂問佢拉;

好似; 你寫左d咩OvO   你喊ah?OvO   ah Sir點話你OvO?...

佢答左等於冇答55

佢話; 我寫左 東東大波波;]   我比ah Sir打Ah!;]    ah Sir話我令女;]

超-,-  明玩-____-`

不過算拉55 比佢冷靜下-__-`

跟住上普通話堂果陣`

我比人抽中左要讀書fk;]

好采我夠叻;]

冇錯到yayayayaya~*3*

西史堂超正-__-

成堂係到做功課+改正;

我狂彈起身偷睇琪果本作業o___ov

做晒Lu 7v7~`

lunch TimE果陣好無聊~__~

叫左狗狗同我1齊做末?D

hEy下又癲下-__-

時間就m0晒55`

得番果5分鐘;

我以極速的速度飛左去借書-_-

我同幫仔狂腸本書; 笑o___ov..

數學堂還好>33<`

金日係mS.關`最後1日教我地t3t`

佢又好人; 又教得好T__T`

咁快就要走55`

僧係唔捨得t3t;

佢仲送左粒咖啡糖比我地食0v0`

超好笑-.-`

粒咖啡糖個名叫kobo suSu-__-`

SuSu整咖ovO?

仲要有奶a3a`

SUSU d 奶 -X-?

笑左-.-`

drama常果陣;

老師同我地排劇;

我竟然做1隻老鼠d1U-,-

不過都好好笑ovo`

放學Lu`

超開心*3*` 放假拉yayayayayayayayaya @3@`

我伶晒所有書番屋企溫; 超重10r d1u;]

跟住我就去左dT室做末?

做完撘的士番歸a3a`

 

金日金句;

SuSu咖啡糖OvO`

  食左+2oo磅OvO`

 
★. POST AT 2009-04-03 06:56 PM