|
       
(k)TOPIC.:3.4.2oo9♥`
★. CATEGORY IS 日記♥` |
|
 金日好早起左身
成早樓樓坐左係到-_-`
等夠鐘先番學;
1番到學校;
竟然冇野做o.O`
平時gE我應該抄下功課咖媽55`
s0發完癲就上堂a__a;
中文堂好1uZ悶ah`t__t
仲係要連堂d1u-.-`
不過冇教書係神gE恩賜55`
科學堂仲開心^____^
想訓又冇得訓fk-,-
上上下堂; ah siR 行左過泥-_-
我心諗-.-` 妖; 又咩事ah-.- 又泥串77 -_-?
點知?手伶起左晴晴張紙0v0
大濟0V0!
比ah Sir 發現左吨W堂做其他野OvO
死緊-.-v
落左堂晴晴要搵ah sir;
ah媽係門口等? 我就走左佬-.- ( 係 咪 好 有 良 心 呢 a3a 多 謝 55 . . )
遠處仲見到ah媽爆我粗-.-
話我衰; 做咩吾等?__- 笑;
番番課室之後去左伶書;
撞到晴晴;
佢眼耳口鼻紅鬼晒OvO
撞鬼10r-.-`
我問佢ah SiR 話佢咩-.-`
佢同我做左個鬼臉就走左-_-`
笑左OvO;
身為1個凡事都會追究到底gE好學生 
緊係狂問佢拉;
好似; 你寫左d咩OvO 你喊ah?OvO ah Sir點話你OvO?...
佢答左等於冇答55
佢話; 我寫左 東東大波波;] 我比ah Sir打Ah!;] ah Sir話我令女;]
超-,- 明玩-____-`
不過算拉55 比佢冷靜下-__-`
跟住上普通話堂果陣`
我比人抽中左要讀書fk;]
好采我夠叻;]
冇錯到yayayayaya~*3*
西史堂超正-__-
成堂係到做功課+改正;
我狂彈起身偷睇琪果本作業o___ov
做晒Lu 7v7~`
lunch TimE果陣好無聊~__~
叫左狗狗同我1齊做末?D
hEy下又癲下-__-
時間就m0晒55`
得番果5分鐘;
我以極速的速度飛左去借書-_-
我同幫仔狂腸本書; 笑o___ov..
數學堂還好>33<`
金日係mS.關`最後1日教我地t3t`
佢又好人; 又教得好T__T`
咁快就要走55`
僧係唔捨得t3t;
佢仲送左粒咖啡糖比我地食0v0`
超好笑-.-`
粒咖啡糖個名叫kobo suSu-__-`
SuSu整咖ovO?
仲要有奶a3a`
SUSU d 奶 -X-?
笑左-.-`
drama常果陣;
老師同我地排劇;
我竟然做1隻老鼠d1U-,-
不過都好好笑ovo`
放學Lu`
超開心*3*` 放假拉yayayayayayayayaya @3@`
我伶晒所有書番屋企溫; 超重10r d1u;]
跟住我就去左dT室做末?
做完撘的士番歸a3a`
金日金句;
SuSu咖啡糖OvO`
食左+2oo磅OvO`
|
|
★. POST AT 2009-04-03 06:56 PM
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|