IS ME ! CRAZY P0 939` IS ME ! CRAZY P0 939`
 

 

(k)TOPIC.:7.4.2oo9♥`

★. CATEGORY IS 未分類

 
 
 

金日好早起左身啊t3t`

琴日訓吾箸; 搞到好眼訓t__t`

ah媽買左個早餐比我*3*`

哇`  正牙`

M記的熱香餅+熱豬古力1大杯*口*!

穾然間覺得好幸福*33*`

妖; ah爸無拉拉走左出泥-__-`

放左1d有毒氣體-x-

即刻吾想食10r`d1u!t_____t;

食飽飽之後;  我又好似時咁去Fd子's B10G到睇下o__o`

cM都未留完;

ah媽入左泥-__-` 叫我唔好玩;

要伶部電腦去整-3-`  (  入 C D 果 個 位 壞 左 ; 禁 左 出 泥 入 吾 番 去 -    -||| )

我唯有用家姐部手提電腦-__-`

勁唔方便10r; 又冇mousE;

唔識控制-____-`

s0我就去左新線上遊戲帝國到反;

雖然係低B-/\-`   但係都幾好玩O3O`

但係次次都輸55`   S0走左lu;`

呢個時候又冇野做O__O`

自己1個人係屋企; 好悶-x-

ah!  有;]`

拉琴a333333a!

因為冇野做-__-`

淨係拉琴都拉到2個半中o___o`

唔知係唔換左條令弦;

拉都拉得好聽d*3*`

我1路拉1路睇煙之水粉-___-`

都幾好睇ah`

陳豪好鬼搞笑-__-`

d戲好假=)`

我家姐番左泥;

佢買左個賴粉比me食ouo`

超正-_____-`..

食完又係冇野做;

係mSn同化;彤;雨傾左1陣;

就去沖涼Lu *3*`

我以加都唔知做咩好-/\-`

@___@`

畫下畫先a__a`

唔講拉;

掰;]`

 

金日金句;

拉琴拉到癲鬼晒OvO`

  *&●%)&■^$#☆$@ !!

 

 

 

 
★. POST AT 2009-04-07 05:42 PM