|
       
(k)TOPIC.:7.4.2oo9♥`
★. CATEGORY IS 未分類 |
|
 金日好早起左身啊t3t`
琴日訓吾箸; 搞到好眼訓t__t`
ah媽買左個早餐比我*3*`

哇` 正牙 `
M記的熱香餅+熱豬古力1大杯*口*!
穾然間覺得好幸福*33*`
妖; ah爸無拉拉走左出泥-__-`
放左1d有毒氣體-x-
即刻吾想食10r`d1u!t_____t;
食飽飽之後; 我又好似時咁去Fd子's B10G到睇下o__o`
cM都未留完;
ah媽入左泥-__-` 叫我唔好玩;
要伶部電腦去整-3-` ( 入 C D 果 個 位 壞 左 ; 禁 左 出 泥 入 吾 番 去 - -||| )
我唯有用家姐部手提電腦-__-`
勁唔方便10r; 又冇mousE;
唔識控制-____-`
s0我就去左新線上遊戲帝國到反;
雖然係低B-/\-` 但係都幾好玩O3O`
但係次次都輸55` S0走左lu;`
呢個時候又冇野做O__O`
自己1個人係屋企; 好悶-x-
ah! 有;]`
拉琴a333333a!
因為冇野做-__-`
淨係拉琴都拉到2個半中o___o`
唔知係唔換左條令弦;
拉都拉得好聽d*3*`
我1路拉1路睇煙之水粉-___-`
都幾好睇ah`
陳豪好鬼搞笑-__-`
d戲好假=)`
我家姐番左泥;
佢買左個賴粉比me食ouo`
超正-_____-`..
食完又係冇野做;
係mSn同化;彤;雨傾左1陣;
就去沖涼Lu *3*`
我以加都唔知做咩好-/\-`
@___@`
畫下畫先a__a`
唔講拉;
掰;]`
金日金句;
拉琴拉到癲鬼晒OvO`
*&●%)&■^$#☆$@ !!
|
|
★. POST AT 2009-04-07 05:42 PM
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|