|
       
(k)TOPIC.:5.4.2oo9♥`
★. CATEGORY IS 日記♥` |
|
 金日我10點幾先起身-__-`
ah媽買左個包比我做早餐;
個包叫做 熱情火腿栗米芝士包-___-`
我心諗; 洗吾洗ah-_-
改到個名咁令-__-
但係食落都幾好味o3o`
食完個 熱情火腿栗米芝士包-_-` ( 個 名 僧 係 好 1uZ 長 -_-` )
我就開去朋友's b1oG到留cM v3v`
11;3o`
開始補習x3x`
補習姐姐1泥到; 佢就開始教我做功課-_-v
不過我地玩多過做野-__-`
補左咁耐得做左果2篇文-3-`
1篇係作EaStEr OvO`
1篇係重作A nEw Fri3nd at sCH001`
勁搞笑-__-`
作EaStEr果陣屎-_-`
就作我會做d咩-____-`
我就話會係屋企開party-__- ( 作 的 -.- )
邀請朋友泥食蛋= =`
仲會扮免仔係屋企跳 囧;
跳落街買蛋55-.-`
笑9屎-____-`
見仲有1篇` 就作埋佢-__-`
扮晒野話係學校識到2個朋友-__-`
1個叫ah t0m` 1個叫BEtty` ( 根 本 冇 呢 2 個 人 -___-` )
ah t0m 短頭髮; 大耳仔; 細咀-__- `
就係咁樣霸左2行- -v`
笑左1餐;]`
K.0 左1大樣功課-__-`
補完習`
我好專心研究背景音樂gE問題-__-`
整泥整去都唔知整邊-__-`
就算整到; 1禁下1頁就播過d1u-__-`
失敗OvO` s0放棄55 - -V`
唉;
金日又係好1uZ悶;
僧係希望快D放完假;D
好拉; 唔講拉.__.`
沖涼88`
金日金句;
補習2粒鐘OvO`
笑到冇陰公tvt`
|
|
★. POST AT 2009-04-05 06:16 PM
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|