IS ME ! CRAZY P0 939` IS ME ! CRAZY P0 939`
 

 

(k)TOPIC.:4.4.2oo9♥`

★. CATEGORY IS 日記♥`

 
 
 

金日係放假gE第1日.__.`

吾知點解冇左果種放假gE氣氛v3v`

同我想像中原全吾同.

我1起身;

第1時間就開左電腦;

傾下mSn咁樣55`

因為金日吾洗番小學果個弦樂團a3a

s0成個朝頭早都冇野做.__.`

B1oG友又0fF晒;  電視又睇踢波-_-;  又吾想做功課;

 

金日金句;

放假悶屎人t3t`

  番學4圍騰.v.`

  

我僧係寧願番學;

都吾想係屋企無所事事v3v`

係呢個時侯;

我就去左朋友's B1oG到;

睇下野;  留個cM.__.`

咁就過左1個鐘;

天啊t____t`

hE1p mE t33t;

日日咁過落去;

我僧係會精神失常咖0kay?`

於是我訓左係張床到碌泥碌去-3-`

終於比我諗到做咩-__-

就係打B1oG!v!`

神早樓樓就打左2篇lU`

咁又過左1個鐘v___v`

唉;  僧係未試過放假放到咁陰公10r-__-`

3:3o`

我換衫去左學琴.__.`

1路撘車1路訓;

總知頭先去訓拉-__-`'

落左車仲要行鬼死咁長gE路v3v`

到左老師個屋企;

老師同我換左A弦同D弦a3a`

跟住就開始拉琴;

吾知係唔係太支力gE關係-__-`

我覺得我金日拉得唔係咁好v3v`

不過算拉55`  下次加油.3.`

我番屋企gE時侯去左7仔買汽水-__-v

因為金晚做節;

唔會出街食飯`

但係屋企就會好好餸a3a`

s0要買汽水*3*

番到屋企沖完涼-__-

又唔眼訓喎;  僧係死得佢ah-/\-`

好拉;

我去打機.33.!`

`

 
★. POST AT 2009-04-04 06:17 PM