|
       
(k)TOPIC.:4.4.2oo9♥`
★. CATEGORY IS 日記♥` |
|
 金日係放假gE第1日.__.`
吾知點解冇左果種放假gE氣氛v3v`
同我想像中原全吾同.
我1起身;
第1時間就開左電腦;
傾下mSn咁樣55`
因為金日吾洗番小學果個弦樂團a3a
s0成個朝頭早都冇野做.__.`
B1oG友又0fF晒; 電視又睇踢波-_-; 又吾想做功課;
金日金句;
放假悶屎人t3t`
番學4圍騰.v.`
我僧係寧願番學;
都吾想係屋企無所事事v3v`
係呢個時侯;
我就去左朋友's B1oG到;
睇下野; 留個cM.__.`
咁就過左1個鐘;
天啊t____t`
hE1p mE t33t;
日日咁過落去;
我僧係會精神失常咖0kay?`
於是我訓左係張床到碌泥碌去-3-`
終於比我諗到做咩-__-
就係打B1oG!v!`
神早樓樓就打左2篇lU`
咁又過左1個鐘v___v`
唉; 僧係未試過放假放到咁陰公10r-__-`
3:3o`
我換衫去左學琴.__.`
1路撘車1路訓;
總知頭先去訓拉-__-`'
落左車仲要行鬼死咁長gE路v3v`
到左老師個屋企;
老師同我換左A弦同D弦a3a`
跟住就開始拉琴;
吾知係唔係太支力gE關係-__-`
我覺得我金日拉得唔係咁好v3v`
不過算拉55` 下次加油.3.`
我番屋企gE時侯去左7仔買汽水-__-v
因為金晚做節;
唔會出街食飯`
但係屋企就會好好餸a3a`
s0要買汽水*3*
番到屋企沖完涼-__-
又唔眼訓喎; 僧係死得佢ah-/\-`
好拉;
我去打機.33.!`
掰 `
|
|
★. POST AT 2009-04-04 06:17 PM
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|