IS ME ! CRAZY P0 939` IS ME ! CRAZY P0 939`
 

 

(k)TOPIC.:6.4.2oo9♥`

★. CATEGORY IS 日記♥`

 
 
 

金日11:3o先起身ah-___-`

1定係琴日睇電視睇夜左v3v`...

還掂都就泥12:oo`

s0冇食早餐;

食1unch-____-`

死o_____o`  冇野食tIm tvt`

唯有自己炒西炒飯食*3*`

1睇個雪櫃A3A;

oh Fk-,-`  得番腸仔同栗米T___T;

照殺.33.!`

登登登登*口*...

好耶~  仲有包檸檬茶tiM啵-___-v`

個樣就唔係好令*3*`  但係勁好味咖55`

食完西炒飯-___-`

我去左朋友'S b10G到留cM;

但係自己果個得1,2個CMtvt`

悲t____________tv`

見冇野做;  就做下功課拉-___-`  ( 轉 死 性 55 -.-? )

果個咩死人BBC`

多字到pk-,-

仲要做6個;  我做完僧係抽筋10r-__-`

做完呢樣我就諗下有冇功課唔洗寫字a3a`

ah! 有;]`

就係Pr0dESkt0P`A_______A;

要做果個筆筒設計o__o`

但係唔識做T___T;

有冇好心人可以幫我做ah*3*~

正當我研究緊點做gE時候;

我家姐入左泥;

佢話要用;  我緊係話唔比拉;

佢話;  你係咪要計ah` 你金日1o點幾玩到以加拉;

ah媽仲要加把口;  你咪成日玩拉;

痴ma筋!__________!`

我11:3o先起身;  1o點幾玩緊?^_____^

0n77`^3^

加上係我做緊功課;

佢玩10r`^______^

仲係到嘈77; *3*`

我緊係冇講出泥拉-__-`

我好無奈咁讓位t3t;

唉;

跟住ah媽出左街買野;

我家姐仲玩緊電腦`

天有眼ah*3*`

部電腦無拉拉郁吾到;

抵7死^_____^`

佢狂叫我幫佢; 我就唔幫A_____A;

係到睇 金日VIP-__-`

不過me衰心軟t____t`

都過左去幫佢pk`t3t!

唉.___.`

下次1定吾1uZ理佢.v.`!

ah媽番左泥;

佢買左個香芋批比我食.__.`

好味ah*口*~~

食完野;  家姐出左街;

我就去沖涼-___-`

沖完涼就打B10G Lu~___~`

金日都還好55`

有d野比我做下tvt`

唔係僧係會悶死o___o`

好拉;

我去練琴*3*~

掰掰-____-`

 

金日金句;

咁中意串漆漆OvO

  鬼吾望你屎忽生瘡樣衰兼核突OvO.

 

 

 

 
★. POST AT 2009-04-06 06:32 PM