|
       
(k)TOPIC.:6.4.2oo9♥`
★. CATEGORY IS 日記♥` |
|
 金日11:3o先起身ah-___-`
1定係琴日睇電視睇夜左v3v`...
還掂都就泥12:oo`
s0冇食早餐;
食1unch-____-`
死o_____o` 冇野食tIm tvt`
唯有自己炒西炒飯食*3*`
1睇個雪櫃A3A;
oh Fk-,-` 得番腸仔同栗米T___T;
照殺.33.!`
登登登登*口*...

好耶~ 仲有包檸檬茶tiM啵-___-v`
個樣就唔係好令*3*` 但係勁好味咖55`
食完西炒飯-___-`
我去左朋友'S b10G到留cM;
但係自己果個得1,2個CMtvt`
悲t____________tv`
見冇野做; 就做下功課拉-___-` ( 轉 死 性 55 -.-? )
果個咩死人BBC`
多字到pk-,-
仲要做6個; 我做完僧係抽筋10r-__-`
做完呢樣我就諗下有冇功課唔洗寫字a3a`
ah! 有;]`
就係Pr0dESkt0P`A_______A;
要做果個筆筒設計o__o`
但係唔識做T___T;
有冇好心人可以幫我做ah*3*~
正當我研究緊點做gE時候;
我家姐入左泥;
佢話要用; 我緊係話唔比拉;
佢話; 你係咪要計ah` 你金日1o點幾玩到以加拉;
ah媽仲要加把口; 你咪成日玩拉;
痴ma筋!__________!`
我11:3o先起身; 1o點幾玩緊?^_____^
0n77`^3^
加上係我做緊功課;
佢玩10r`^______^
仲係到嘈77; *3*`
我緊係冇講出泥拉-__-`
我好無奈咁讓位t3t;
唉;
跟住ah媽出左街買野;
我家姐仲玩緊電腦`
天有眼ah*3*`
部電腦無拉拉郁吾到;
抵7死^_____^`
佢狂叫我幫佢; 我就唔幫A_____A;
係到睇 金日VIP-__-`
不過me衰心軟t____t`
都過左去幫佢pk`t3t!
唉.___.`
下次1定吾1uZ理佢.v.`!
ah媽番左泥;
佢買左個香芋批比我食.__.`
好味ah*口*~~
食完野; 家姐出左街;
我就去沖涼-___-`
沖完涼就打B10G Lu~___~`
金日都還好55`
有d野比我做下tvt`
唔係僧係會悶死o___o`
好拉;
我去練琴*3*~
掰掰-____-`
金日金句;
咁中意串漆漆OvO
鬼吾望你屎忽生瘡樣衰兼核突OvO.
|
|
★. POST AT 2009-04-06 06:32 PM
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|