噚晚4點幾先訓 我不想訓,只因當你一醒後 一堆唔開心的事就會走過黎 我一起身就要去m記買早餐俾我d家姐食 之後hea到點幾, 出門口去補習 之後又搭地鐵去柴灣踢波 接著又去筲箕灣食飯 累了...
今日只同了海鮮番學 因為羊仔要早d番去做野 無啦啦整個閱讀的天空 無聊x10000000 完全唔知佢地想點?! maths:第五課,好像好難po art:x2le個主題我覺得太唔現實了 (你想的,不等於你可得到) 中文x2:作文,我第一次作文咁認真:] lunch:去左同史史傾野 化學:糟糕了!要抄咁多次 英文x2:對ws 放學,去左開會 ps1:rain,等佢冷靜下先,be happy! 《當一個人幾時最傷心,原來不係大叫大哭之時,而是痛得一滴眼淚都無》
今朝同海鮮,羊仔番學 之後番到學校,操場習隊 大佬ben佢係物理的太陽灶到攞獎 數x2:無上太耐堂,有d唔知講緊咩=3=" 物理:真不幸!!點解會咁ga!!! 英文x2:對wb,ws等一大堆野 中文:唉!!攞唔到分,反而攪到人地無左一分/.\ 中史:(希望太大,令失望都大了):'( 地理:我之所以得咁低分,全因為唔夠時間 陳紫琳佢還哭了 放學同miss ng去左大家樂食野:] ps1:annie,陳紫琳,rain be hapi ps2:肥田真慘!!
哈哈 今日終於開學了 今日7點就起左身 約左羊仔,海鮮係bs到等 hoho~ 有人遲到 番到學校 見番d同學 開心^^ 謎底開估了 班主任係梁志深老師 唔識的==" 攪左一大輪之後 落左去禮堂聽校長的訓話 雖然無計過 不過我覺得今日的比平時的長好多好多 好多人都好想訓 自己都係其中的一份子 之後終於都放學了 番到家,換一換3 就出左去踢波 今日買左個新波 踢到4點幾 走人 灰/.\ 累,一番到家就訓左
今日係番學前的最後兩日, 訓到成11點先起身 ^^" 睇完{青出於藍}之後 就去左海鮮家 之後去左買書 終於買齊了 之後番到家 一個人都無 悶+熱 聽日就番學 班主任係邊個ne? 期待x100000000