今日朝早煲gd 之後2點幾番補習班 果到一個字:凍 教d野都ok啦 下年一定要努力 之後番家 累了
今朝好好好好好好好好熱 我唔出街,係家,悶 之後同monchhichi,rain,christy去左柴灣圖書館到倏暑期作業 番到家俾兩個家姐強迫我做家務 我發覺我個兩個家姐好衰 只識點人做野 自己又唔做 攪到次次的家務都要我做 灰+嬲
今日成日都係家到 朝早係到打winning 之後狂做暑期作業 夜晚睇{新紮師妹2}同{力王爭霸戰} monchhichi 我俾你激死了!!!! ps1:christy唔好為了佢地而唔開心呀!!!!
今日去踢波 噚日約曬成班人去 今日個個都唔黎 得果幾條友同人鬥波 :@ 嬲x10000000000 跟住同偉哥,羊去m記食完野之後 同佢地去左網吧打機
今日成日都係到打機 不過下晝去左游水 我要努力!!! 要開始做暑期作業na!!!