今日考中文 一:應該都合格ge 三:listening太快了 考完去左聰聰家 本來個個都溫書的 但溫溫下monchhichi走左去打winning 之後聰聰打水(壺) monchhichi又拉左我去打機xd" 遲左番家 俾人罵 夜晚可愛的christy唔開心十分 希望佢訓一覺之後好d 聽日數學...死定了
噚晚睇波睇夜左 今日成9點幾先起身 之後down左幾首楊丞林的歌 我『只想愛你』 你是我的“可愛”【理想情人】 跟住一直溫數 悶.... p.s1:可愛的christy,你今晚msn個頭像同你一樣咁cute呀!
今日考三科 普通話,英文四,聖經 聖經都ok ge 普通話:我覺得自己的普通話退步中 英文四:有一題唔識答 放學後同seafood去m記食野 食食下可愛的christy同rain黎左 ^^ 之後1點30分去左維園踢波 好熱呀!又無水 好在無死到 踢到4點幾 grace同wing黎左 阿嫂? ^^" 5點幾同楊仔番家 今日講哂自己想講ge野 fun!
今日... 唉, 自己訓到成7點先起身 又一次[遲到] --" 好在買到蘋果汁 i.h:死了死了,一定好低分 :'( 自己最有把握的一科, ....... 中文四:都ok :'( x10000000000 傷心+無奈=怪自己唔WORKHARD!!!!!!!!!!!!!!!