近來真係太busy了, 所以無成個星期日記 係到同大家講sorry 因為太busy了 所以我都唔記得之前發生左d咩 so...........THE END
今日中文、數學、英文[skip] 午膳去左練下星期二的普通話週會 普通話:唉,都係咁悶!!! 專題x2:第一堂去左做問卷 第二堂去左禮堂聽講座 係聽完之際,突然發生左d不可思異的事 今次真係[一百歲未死都有新聞你聽] 年輕人冷靜d p.s1:x家華+蒙x文+李浩x=女人 p.s2:三個女人一個墟 三個男人圍成堆
今日番學, 第一次去高年級週會 之後數學堂,係到狂做數 之後的英文堂發生左d令我唔開心ge野 i.s睇林sir做實驗 l&t畫畫下圖,個電腦死左,攪到我肥左!!!! 中文:測驗 le排成日都要quiz p.s1:overprotective !!!!! p.s2:sammi同偉哥攞左bee隻鞋黎玩
今日係週會知道馬sir教完今年唔教了 佢令我產生好奇心去思考一個問題 le個地球有咁多個不同的教會 佢地信的神邊個先係真呢? 人死了之後會去邊呢? le d問題我到而家都唔知答案 但我只知係天上係有人看守我們的!