今日起身 又要考試 中文剛好做曬 科學實驗考試 等成個鐘先考 因為太緊張 有可能俾人扣分 =.=
考試黎了 這代表今年的中二又完了 眨下眼又一年了 又係曲終人散時了 唉!!!!!! 今日考試 英文(1),我足足寫了240幾字 英文(2)一定要pass呀 放學回家 溫書溫書同溫書
今日係考試的前一日, 又係今年的最後的一個上課天 今日無功課交^^ 早讀之後 一連做左7份問卷 之後的時間上綜人 我係綜人堂十分成功地畫左兩個地圖 映宜不小心掉左個電話出黎 俾芬姐收左 中文x2:波波慈,楊永浩高分過我ga 英文x2:listening listening and listening 數學:做左一d一定要做.但十分不願的事 手一路擦,心一路痛 親手把他擦掉 唉!!!
今日係考試先兩日 番到學校 做個個星期一都做ge野 i.s:講考試範圍 聖經:派小測16/20^^" 中文:聽說話範圍 英文:對gb同聽listening 數學:背台詞 藝術:太緊張了我地 放學係學校hea左一陣 拎左枝價值2百萬的掃把番家 p.s1:鬥牛犬
今朝起身 同家人去飲茶 之後去行街 行完番黎睇日記 發現自己激怒了可愛的christy 好在可愛的christy原諒左我^^ 接著做功課同溫書 之後訓了一陣 起身睇到《程咬金》有comment 我個人覺得佢對這件事有誤解 睇完電視之後 見到可愛的christy唔開心 我又幫唔到佢 希望可愛的christy可以快d開心番 當可愛的christy不快樂時, 她便不可愛了 所以可愛的christy不要不開心呀