今日端午節放假 去左seafood家慶祝佢生日 撞到左邊膝蓋 好痛 去佢家玩墨香 4點幾同楊仔走左去行街 buy左幾隻monchhichi公仔 cute x 10000000倍 好可愛呀!
今日番學 做普通話週會的主持 悶 我都唔明 d老師又唔係唔知 le d咁幾週會邊有人睇ge 盞令人訓教 之後唐秋妍上台玩game 攞左一份arm2-9歲ge小朋友玩 --" 綜人x2:教宋 中文,英文,數學[skip] 放學去左同高老師佢地去慶功
同平日一樣 一樣的番學 一樣的busy i.s:悶... 聖經:最後一個令我覺得上堂有樂趣的牙sir都要走 以後上堂一定堂堂訓教 中文:【學需多問】... 英文x2:悶x1千萬 數學:唉......... 藝術x2:好在未到我地 放學:聽日週會的最後綵排
朝早起身, 狂風暴雨 個個都唔去踢波 得我同monchhichi去 等到無雨之後 偉哥,楊仔同jay pang都黎左 踢踢下,楊仔踢左我個波出街 攞唔番 之後佢又踢爛左我把傘 =0=" 踢完之後番家溫書 晚上睇心大心細同美女廚房 之後訓教
今日番學 數學:又係做數做數同做數, 星期一還要交成20幾條數 真係想起都想立即訓教,咩都唔理 綜人:我唔可以俾自己的成績一直下跌 p.e:拱橋,好辛苦-,- i.s:悶 中文x2:我神奇地2堂都無訓到教^^ 第9堂:做問卷