| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
| 累 |
分類: 未分類 |
昨夜為左個個早讀分享
做野做到點幾,累,今日番到黎,訓覺,
數學:訓覺
綜人x2:叫人要做到邊做到邊,
原來昨夜我只做了個分享,唔記得做綜人-.-
攪到今日要自己記自己名,
體育x2:拱橋,痛十分!
午膳:有人玩出火了
i.s:悶
中文x2:想訓又唔訓得,係一生人中最大的痛楚
放學畫完畫之後,with楊仔回家
番到家,訓..........
|
悶............  |
分類: 未分類 |
唉,昨夜俾左張成績表父母睇,
俾佢地省左一大輪-,-
今日番學好悶,
數學堂同施 承 志一起計數,
英文,教新野
i.s,悶
l&t,我都未試過自己可以咁快做完個繪圖的^^
中文,悶
唉!......... |
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
怒!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日早會,十分熱呀!
中文堂:悶again!!
數學x2:做數...........
英文x2:quiz
普通話,攪笑十分,
專題x2,工作工作+工作
係第9堂之前的小息,
發生了一d事,
放學,去左維園book場
番到家,一直不斷係到俾人勞役
做完le樣做果樣,
係咁俾呀媽同家姐big做家務,
自己就坐係到睇電視,
怒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
| 360度轉變 |
分類: 未分類 |
今日起身好驚好驚好驚
好驚何映宜還生氣我
番到學,佢還有點唔開心,還嬲緊我,
果時我好驚佢會嬲我嬲得好緊要,
令我心情十分不安,
接著的9堂[skip]
晚上得知何映宜唔嬲我,我先無咁驚,
10點幾無la la呀媽來鬧人,無奈X2000000000!!!!!!!!! |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|