今日係我一生中最最最最最
[灰]
的一日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
朝早番學
要黎的始終要黎
終於都對卷了
成績唔想講
放學去左m記食野發洩
去到見到有熟人係到
食食下楊仔想走
但我叫佢等我食完先
之後過左一陣
monchhichi,billy,christy,wing,rain黎左
跟住聽到d十分十分十分唔想聽的事實
我好後悔,頭先楊仔叫我走,
我點解唔走,要係到聽一個殘酷的事實
之後番家把自己雪住,咩人add我我都唔應
事實永遠都係殘酷的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |