今日成日都係我aunt到打winning 夜晚睇阿笨與阿占 好得意呀!!! 兩人睇落都好似傻下傻下咁 本來都送唔到個便當俾佢主人個爺爺 最後行下行下又得左!==" 令我笑得最勁的就係佢地兩個去追個密瓜果時 隻狗d爆炸力超勁 ^^ 夜晚番去果時落雨 個身濕左 ^^"
今日好熱呀!!! 又無野做 本來想睇15/16解悶的 但.... 唉! 而家15/16轉左由do姐做 變到又悶又唔攪笑 以後由佢做的15/16 我唔再睇了 悶!!!!
今日番學 無啦啦開唔到冷氣 攪左一輪先得 個數學比賽 唉 悶x1000000000000又無聊 個書展 偉哥,billy同聰聰當左我係xx男 俾佢地玩死 之後走左去食野 p.s1:monchhichi,grace三個月快樂!! ^^
今日9點幾起身 打機+聽歌 3點去左太古城第一期的草場踢波 太陽係正頭頂 d草又碎,行一行都成腳草碎 同d大人踢了三場 第二場同第三場都輸 之後同楊仔同nk華去左美心 本來我食燒鵝瀨+凍檸茶 佢話無瀨粉 我轉食米粉 之後佢聽錯我要熱檸茶 大熱天時飲熱檸茶 =.= 之後我地三個張d湯底 + 檸檬 + 冰 + 燒鴨 + 可樂 攪在一起 nk華出"包"輸左 佢側側駁 唔多覺 食左粒冰就算
噚晚我果兩個表弟黎我到(訓) 結果訓就無訓到 成晚抓住我 又睇波,又打機 攪到成晚一分鐘都無訓過 今日踢波... 唉,累到跑都唔想跑 踢完番黎 沖完涼訓番五個鐘 補番數