| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
| 不快樂 |
分類: 未分類 |
今日6點幾起身,
番學時好熱好熱,
一路坐車,一路都係咁熱,
早上係學校還差d開唔到冷氣,驚
個個都好努力工作,
係早讀時,
我地好誠實咁同呀sir港未做好個分享,
佢苦笑地說:『聽日一定要有呀』
我地無理佢,繼續工作
當i.s+聖經+中文=悶+眼訓(鄺大愽士港的)
小息十分生氣,俾大梁當左我係中一的,唉.........
英文堂默書,90分^^
數學堂,悶
藝術X2,畫畫
放學,去左睇波鞋
晚上,映宜嬲左我,十分唔開心.....
|
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
| 累 |
分類: 未分類 |
今日篇日記係5月8日補番的
今日十分累,十分累........
早晨6點個(生理時鐘)無la la叫醒我,
攪到我訓得果4個鐘,
7點鐘去左維園到踢波,
踢踢下無la la有班步操銀樂隊黎左,
攪到我地要去雲景道到踢,
果到d大人成日都踢踢下波港粗口,
攪到我越踢越怒,我心想:
『波咪踢波囉,洗唁洗港粗口呀!』
我地踢到11點幾就散ben la,
跟住去左偉哥家到做 power point,
做到5點幾就走左la,
番去6點幾食完飯之後,
港左一陣電話,
最後都係捱唔到,係8點幾訓左
|
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日8點幾起身,
係屋棋到hea左一陣
接著坐車番學校上英文班,
番到屋棋港左一陣電話,換3落左呀婆到,
去到一直打機,打機,
悶!!!!! |
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
| 過山車 |
分類: 未分類 |
今日6點起身,
俾monchhichi命令我7點鐘去到維園霸場
但羊仔,monchhichi同佢d fds成7點30分先黎
攪到我足足等左成半個鐘,
踢踢下波,突然落左場大雨
不過我地都無理到佢,繼續踢
完來落住雨黎踢波係好好玩的
雖然踢完攪到我地好眼訓,但都係值得的
踢完波,去左呀婆到沖涼同打機,
打打下機就訓左了
訓訓下聽到d野,不過聽得唔係好清楚,
番到家先知原來呀公俾人偷左個錢包!
|
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 開張了!!! |
分類: 未分類 |
今日6點幾起身
睇左一陣電視後,番學
搭搭下電車時,
突然見到羊仔同海鮮係隔離巴士到狂hi我--"
係學校門口,個個都望住我(副眼鏡)
今日操場習隊,差d俾miss曾抓我冷3過長
中文:作文,悶
mathsX2:謝獅子同我解悶
英文x2:默書+作文
普通話:口試讀錯左幾隻字,攪到得番7marks
專題X2:俾莫sir省,話我地開始走下坡
第九堂:睇睇下電視訓左覺--"
今日無la la有人想死
無奈!!! |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
|