我已經支持唔住了 專題,週會x2,綜人話劇+藝術話劇 le幾樣野已經令心力交瘁了 日日都要留係學校留到4點幾5點 作台詞,king細節,練習 樣樣都要落成十二分努力 好多困難要你解決 我明白人地點解話 工作能令人成長 有好多野要自己做 我真係好想有一日可以訓足24小時 唔洗起身,咩都唔洗理
今日成日都落雨, 所以整日都無出街 訓覺 晚上好在monchhichi提我 我先記得要做課後 thx
今朝6點幾起身 好在無遲到 之後同miss伍一起去中大做[北京人] 做完之後一起去左銅鑼灣据排 係我人生的第一次 我一路食一路張(快)牛排當做莫xx同馬yy 咁一路切一路食 之後[skip]
今日本來我地可以入決賽, 就係因為佢地(莫xx+馬yy) 攪到我地入唔到決賽 個莫xx我嬲佢之前又唔同我地港聲 自己走左去同miss司徒港 謊你唔係想為自己份工先咁做咩 你下次唔該港聲呀 二五仔督人背脊 衰人莫xx!!!!! 個馬yy都唔好得去邊呀 張個個學校ge校規定到錯曬 如果我交左碟先知自己有野做錯 想改番少少野都唔得 我真係好想俾校監知道曬你d衰野 之後踢你走 便是上面的人的一句話 令我地之前的努力變為垃圾!!!!!!!
經過左幾日[地獄之旅]之後 今日總算有d成果 份book report做好左, 專題我地又越做越快 我le幾日都算有d成績了