今朝早同表妹一齊睇{反斗車王} 都幾好睇 之後同家姐,aunt一齊去食pizza hut 好味!!!!!!!!!^^ 食完去左媽咪公司攞左幾隻好令好cute的teddy bear teddy bear >3< ps1:{我閃,我閃,我閃閃閃}
噚晚呀爸十分特別 竟然打機打到2點30分 我問佢今日唔洗番工咩? 佢話佢訓唔著 不過我好眼訓呀ma 攪到我今日成9點幾10點先起身 之後同平時一樣 係房到睇gd 一路睇到點幾 之後去左游水 游完之後去左cwb到買3 好熱 好期待聽日去睇戲
今日一早去柴灣到做身體檢查 本來都同平時一樣 都係度高,磅重同見醫生 但今日黎左好多2e的 Christy,wing wing ,ct ,偉哥,ryan等等 醫生今次話我輕左 我一定要繼續努力 到了映宜見醫生時 護士把何映宜叫左做何忍宜 o哂=o=” 之後番家煲gd 夜晚果個{愛情全保}悶 累
噚晚落好大雨 又黃又紅又黑 攪到今日呀爸唔俾我去踢波 :’( 我果兩個表弟又黎左我到訓 噚晚成4點先訓 又晚起身 攪到我無得睇gd 又無野做 悶 之後....唉! 唔想提
7點幾起身 睇gd...正! 睇睇下睇到11點到 monchhichi突然叫ben,我,羊 一起去幫佢買禮物俾我個仔的老婆 點知去到就真係買na 不過係買俾佢自己^^" 行到1點到 散ben 呀媽因為病左 我要幫手(汁)屋 本來同monchhichi,christy行街 因為我要(汁)屋同christy有野做 最後都無行到 今日係christy媽咪的生日 我祝她身體健康,心想事成 PS1:christy媽咪生日快樂!!!!!!!!!!!!