今日好開心呀!!!! 可愛的christy畫左幅畫俾我 係佢送俾我的第一份禮物 happy x1000000000000000 雖然之後又好像昨日咁 俾人軟禁 但這小小的一份禮物都已令我整日都十分開心 笑!!!!!!!!
今朝8點幾起身 無lala呀媽罵人 我都成為了炮灰之一 今日有個唔好的開始 衰事一浪接一浪 中午我俾人『禁』左唔俾玩,唔俾msn 一直要溫綜人,成千幾年 help!!!!!! 一直禁到6點幾 晚上睇波 無奈的一天 p.s1:偶然遇上的驚喜!!!!!!
今日番學考試 i.s:上次考得咁差,今次一定要考好d 放左學成班人去左維園踢波 好好玩 一路行雷,一路踢波 踢完波先知原來有黑雨 ^^"