le排有好多野做,唔打日記住! 總之我今日就bad luck la!!!!!!!!
近來突然多左好多野做, 專題研習la 22號要去低年級週會到做個讀書報告 30號又要再去低年級週會到做司儀 有成3份野 +埋有成萬字要我作 我又無la la病左, d老師又日日吹我交稿 我身心都覺得好辛苦 晚上要作稿,無得訓 第二日又俾老師話我唔專心 我好累了
朝早起身(汁)書包 唔小心張i.h file(汁)左出黎 攪到上堂要自己記自己名--" 英文、數學[skip] 藝術:自己都唔記得左要做話劇, 放學,專題:悶 [這個世界沒有你,什麼都事物變得黯然無光; 我的世界沒有你,便就像一個沒有靈魂的軀殼..]
朝早去左維園踢波, 見到佢, 成場波我同佢港野的次數少之有少, 今日係我第一次用對新鞋黎踢波, 個感覺都幾好, 踢完波之後回家沖涼訓覺, 訓到6點幾,起身同家人慶祝母親節 幾開心呀,之後訓.............
今朝訓得特別晏, 成8點幾先起身, 擦完牙之後,就覺得喉嚨好痛 又港唔到野, 好驚,我唔敢同我的父母港, 唔想佢地為了我浪費金錢, 所以之後我狂食喉糖同飲水, 之後我一直上英文班,喉嚨一直都好痛好痛 好la,上完堂,想立即回家訓教, 點之偉哥無lala攞左c小姐個花名出來, 我咪同佢反面囉, 我最曾人攞佢個花名出來港, 之後[skip] 怒!!!!十分怒!!!!!!!!!!!!!!!!!