今日有早會..所以打鍾就要落去排隊..
係度同慧玲傾計同埋合眼訓-0-
頭兩堂係英文同埋中文堂..英文堂係度口試...!!
中文堂本身要默書..但老師冇番..
黃慧霞佢地係度講廢話既笑話-0-
科學堂小測...吾識..測完係度訓覺..!!
訓到落堂..
數學堂今次我有聽少少書啦..好開心...
一邊聽書..一邊訓覺..一邊玩.... 好正 !!
吾無聊咁過左兩堂..
小息同珊珊玩...係走廊度滑黎滑去..滑滑下趺親..!!
超好玩..但應該人地覺得我地白痴的 !!!
食飯小息係度玩捉E因...因珊珊胃痛..
就終止左冇玩LU..但都玩得好HAPPY..!!
工藝堂..昌昌狂打我地屎忽..死變態佬..!!
放學個陣仲比死人李X輝摑左兩巴...= =
放學個陣見到佢啦..好HAPPY唷..因為連續兩日冇見到啦..!!
跟住見到欒欒..佢真係拍我個波波...><
大叫一句我比人非禮牙..嘻-V-
欒欒第一次係學校當面同你講野囉..好HAPPY
仲以為吾會當面講到野TIM
|