TinG194
暱稱: 艾粒 ** TinG
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
元旦
倒數 .. 除夕
2007-12-30
2007-12-29
2007-12-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Kai Ting Xanga
Yancy Xanga
小婷 BloG
妖彤 Xanga
傻傻 Xanga
欒欒 qooza
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 112
今日人氣: 21
累積人氣: 1674
2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


2007-11-30 分類: 未分類

今日有早會..所以打鍾就要落去排隊..
係度同慧玲傾計同埋合眼訓-0-

頭兩堂係英文同埋中文堂..英文堂係度口試...!!
中文堂本身要默書..但老師冇番..
黃慧霞佢地係度講廢話既笑話-0-

科學堂小測...吾識..測完係度訓覺..!!
訓到落堂..

數學堂今次我有聽少少書啦..好開心...
一邊聽書..一邊訓覺..一邊玩.... 好正 !!
吾無聊咁過左兩堂..

小息同珊珊玩...係走廊度滑黎滑去..滑滑下趺親..!!
超好玩..但應該人地覺得我地白痴的 !!!

食飯小息係度玩捉E因...因珊珊胃痛..
就終止左冇玩LU..但都玩得好HAPPY..!!

工藝堂..昌昌狂打我地屎忽..死變態佬..!!
放學個陣仲比死人李X輝摑左兩巴...= =

放學個陣見到佢啦..好HAPPY唷..因為連續兩日冇見到啦..!!
跟住見到欒欒..佢真係拍我個波波...><
大叫一句我比人非禮牙..嘻-V-

欒欒第一次係學校當面同你講野囉..好HAPPY
仲以為吾會當面講到野TIM



2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


訓訓訓 分類: 未分類

今朝6點45分就起左身洗頭..洗左20分鍾有多..
因為d 水實在太太太舒服囉...!! 吾錫得離開d水...

呢近排都係7點45分先出門口...因為遲d 因某某d原因

頭兩堂係英文堂...我地一邊傾珊珊生日去邊同埋聽豬...
無啦啦有個同學吾小心撞到老師..
老師就立即叫人落去搵訓導老師 miss 王 上黎同埋打電話比家長...

仲話原本吾想搞大件事..係度吹水..想知道自己有幾威ja...
佢同miss 王 講故意撞老師同埋大大聲講野冇禮貌喎..仲話有可能會報警..!! 痴左線

中文堂口試..16分..因為腦仲未運作...所以諗吾到野出黎..!!
電腦堂測驗..56分好彩合格..仲以為自己吾合格 ><

跟住放學之後..慧玲冇啦啦咬柴...所以我咩佢落樓梯..
佢話珊珊行路輕鬆d..我行路就大大力..-0-
吾知佢覺得邊個咩得舒服d呢??

番左屋企..家姐叫我陪佢落街買野食..
佢話送野食比我當生日禮物..!!
係屋企話一星期買零食比我...講野要算數嫁你...!!

呢排要儲錢牙..吾係冇得同班fd 去玩...
去玩要好多錢嫁...仲想去睇戲牙...!!



2007 年 11 月 26 日  星期一   晴天


仲有一日咋 !! 分類: 未分類
仲有一日我牙哥就番黎香港放假...
放假期間佢要幫電腦洗白白牙..

好彩欒欒幫我保存D 重要野..
多謝你唷..錫啖先..>333333<
不過我好驚你個電腦冇空間 = =

今日頭兩堂係英文堂..
有一件好事同埋一件壞事..
不過都吾關你地事..xDDD (好押韻呀)

好事就係因為今日有視藝堂..
要交功課.功課就係要畫同學個樣 ..
到最後我畫左似一隻豬出黎..

笑足成兩堂係度笑笑笑..老師好無奈-0-
笑到我肚痛..= =

壞事就係聽講話我地班去多元智能個D人..
臨走之前..佢地買左攝(綠)機有三個..
三個都埋係吾同既位置..

一個就係我地班..另外個兩個去似話吾知放左係邊一層既女廁度喎..
搞到我好驚..

因為吾知星期幾我地留係放學整壁報留到6點30分先走..
個天好暗..

我地咪係度玩有鬼個d野囉...
家芬話講鬼嫁話 d 鬼真係會出去嫁喎..

搞到我好驚..如果我地睇到隻鬼係我地旁邊實死得了..

食飯小息我地打算番班個陣...
有一位男仔 (我識既)
佢無啦啦走過黎整我個頭..

我咪問佢(你做乜呀..!! )
佢就吾知講咩口up up ..
就走左..我咪好無奈囉..

我fd 叫我叫佢卜街= =


呢幾日如果見吾到我打qooza嫁話..
證明我已經冇得玩電腦..
你地要等我到12月唷..~!!