| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 25 日 星期日  |
| 2007-11-25 |
分類: 未分類 |
今日4點幾同左小婷又去影貼紙相..
又哂左我40蚊啦..
呢排破產啦...冇錢洗...
早知我個D錢可好放係我婆婆度啦..
成日吾比我拎錢..拎錢又話比媽咪聽..賤到死..
唉..注定我冇自由嫁啦..><
仲有兩日我牙哥番黎香港Luuu..
但番黎就要洗機..洗哂我d相相走..陰公..
邊個願意幫我張d相收埋先唷..
shan shan 話幫我入係佢既手指度...
但我吾識用喎..點整牙大佬..!!
我6點45分先到屋企..
我daddy 以為我同d男仔出街喎..吾3吾4咁..
食屎啦你..成日都咁講..
我搵到你d秘密牙..吾好逼我忍無可忍講出黎...
好憎我屋企個位老太婆...
出街又用我牙媽黎達我啦...
講我壞話係人都知係你做嫁啦..
仲扮哂野咁..你咁想返大陸咪返囉..
冇人迫你黎香港嫁喎...~~
呢排見到你冇on msn..
好想知你去左邊牙..~~
|
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
| 2007-11-24 |
分類: 未分類 |
今朝十點幾去左(抱)習..
因此早餐係海鮮杯面..
10點30分 shan shan 打電話比我..
叫我而家出門口..
所以我就拿拿淋幾分鐘之後食哂杯杯面佢..
跟住就出門口啦 ~~~
點知到左盛安樓都要等幾分鐘佢地先到...
早知遲d先出啦..~~
跟住落左葵盛商場等惠玲一齊番學..
等左5分鐘倒就黎左...
上堂狂食野..同埋飲野..
放左學之後有三條友黎左我屋企..
等我食完飯之後..
再一齊去荃灣去影貼紙相..
影左兩個都係100蚊= =
當然吾係我出哂啦
我邊有咁有錢喎...
到左3點幾就搭車番屋企lu...
我daddy 番黎..
丫婆又係度報串...
話我拎錢去洗喎...(話店d錢都係我既..又關你事咩)
咩都係度講講講...你吾煩比報串個個人都煩啦..
到而家就開始打qooza lu... |
2007 年 11 月 23 日 星期五  |
| 火 |
分類: 未分類 |
科學好比心機聽書..
但有時訓下訓下..
我都有聽入耳嫁喎..!!
食飯小息落左去..
因為家芬佢地吾知做乜野比老師罰企..
罰到打鐘可以走..
所以我地咪係度等佢地囉..
我地周圍係度行..
吾知點解啤住左一個xx班既一個男仔..
個男仔我識既..!!
佢問我望咩牙..我咪話望你牙..
佢就伸隻腳出黎打算kick我囉..
我見到咪一隻腳踩落去..
我要係度say sorry 我吾係有心踩嫁-0-
跟住又吾知點解同妖妖佢嗌交-0-
我講左一句話成日同d低b仔玩..
佢話答番我成日姣洗廁所..
我就彈左一句屌你老媽就行開左..
妖妖佢就走左去廁所同芳一齊
話我打佢打得好痛..!!
跟住我地又冇野啦-0-..= =
仲驚佢嬲左我tim |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 24 | »
|