| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| bbq gogogo!! |
分類: 未分類 |
因為聽日系BBQ 了..所以要買好多野!!!
因為要等張清..心心同埋慧玲一齊去買bbq既野..
張清因為遲到所以罰到4點幾先落黎..
心心同埋慧玲因為要多元智能要步操..上到學校既天台步操..
好把弊喎...!!!
等到差吾多4點幾佢地落黎luu..
就去葵盛度既惠康睇有冇野買..
到一入到去就見到屎忽鬼同佢班fd..
shan shan同慧玲話佢驚左我..吾想見到我喎~!!
估吾到咁..但我都有躲在班fd後面..廢事佢見到我..
因為惠康冇野買所以去左葵芳新都會百佳買...
惠康走個陣又見到佢地..同埋兩個女仔..
有一位女仔睥撚住我喎..
shan shan 同埋我覺得佢係like 屎忽鬼..
而討厭我..!! 成日見到佢系度睥撚住哂..!!!
到左百佳買左~~~~~
炭 __
叉 __
碟 __
野飲 __
零食 __
其他吾記得左了...!!
跟著行去吾知邊度買燒個d野食..
買完差吾多到7點幾先到屋企!!
我兩隻手帶住包包..炭..叉!!
重死我咩-0-""
|
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| 笑爆=00= |
分類: 未分類 |
今日超無奈囉=00=
又同左小婷去MK 陪佢買衣服..
佢買左同我一樣款式既衣服..
我銀色佢黑色..
吾錯吾錯幾令...
行到新之城個陣..
見到一件黑色長到大脾既衣服..
幾令喎..有錢再買先..!!
因為我地趕住去影貼紙相..
所以5點就搭車去大窩口個度..
到左青春無限先見到裝修緊中..
失望-33333-
所以我地去左食一碗飽飽的雲吞面加一杯可樂..
好正唷~~!!
好耐都冇食過呢D 野啦..
睇黎我而家又要加速地 - 肥..
食咁多呢D野...應該會增加3.4磅吧=000=
之前所做的是殘廢的-0-""
到左屋企留下..
見到3個男仔坐左系度..
小婷痴左線啦=00=
狂系度笑..都吾知笑乜..
搞到我都笑到興奮過度=00=
笑笑下..停左系度..
小婷佢又見到一個男仔..
等佢入左電梯..又系度笑=00=
超無奈囉..-0-
6點45分先到屋企.. |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 放學時間~!~!~!~! |
分類: 未分類 |
今日早會落去排隊個陣..
因為我同shan shan早左超多落去..
所以問人拎香口膠食..
見到佢地班個陣..
順便搵下佢存吾存在中-0-?
慧玲佢企我前面..
成日打我pet pet ><
人地會怕羞嫁..嘻嘻嘻-v-""
點知上番課室個陣..
好似見到佢遲到..
雖然冇望到..
但都覺得佢在學校門口...
因為佢成班fd 子都一齊遲到..
廢事佢地見到話我搵佢..
又會小息見到我..又系度話我嫁啦...
你地吾知個條友仔xx成..
次次都會系我面前出現嫁喎..
廢事比佢用佢既強烈既眼光睇住..
仲有佢個fd..會系度玩我的..
help me !!!! =00=
--------------------------------------------------------------
今日因為有家長晚會..所以1點就可以放學luuu..
放學打算去shan shan 屋企..
但到最後都冇去到...
各自各返歸..
同shan shan 傾完電話後..
眼訓得濟..
由3點訓到6點30分..
似豬嗎??? -V-"" |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|