| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 明星來臨 |
分類: 未分類 |
| 今日最尾個兩堂個陣..
因為有明星黎我地學校..
主題叫卡拉babe ...好鬼正...!!!
有車車好令女...啤梨(葉文輝).
鄭融..張繼聰..仲有新人 Taki ....
第一次咁開心可以近接觸佢地牙..!!
當面聽佢地唱歌..好聽過係電視聽...
搞到我超狂..啤梨派野..係咁講我要我要..!!
到最後比吾到我...寶寶話送比我喎..
多謝哂你喎..!!
鄭融唱完歌就走左啦..吾捨得佢..T^T
鄭融唱完之後..到啤梨唱歌..
佢落左台送野比我地...
好搞笑牙佢..
唱完之後佢又走..家芬話佢趕住去電台...
個個明星唱完都走既..吾低牙真係..
好想追埋出去既感覺..!!
張繼聰又落台同我地握手...
我想伸出去握嫁..!!
吾夠膽Tim..><
好後悔牙我 !!
超多人一放學落禮堂門口睇啦..!!
吾抵得我地咁爽有得見...>v<""
到左差吾多4點先結束...
跟住要上番課室要功課輔導班..!!
|
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 大一歲囉 !! |
分類: 未分類 |
今日係我大一歲既大日子喔..!!
今日有人同我講 D 野..
令我有好大既幻想..好正 !!
好多人都同我講左生日快樂唷 !!
第一次感受到你地有當我係FD 子..嘻-V-
----------------------------------------------
果然生日真係有好運嫁喎..
平時英文堂老師吾會比我地訓覺嫁喎..
但係今日我地有5.6個人郊左..
佢都吾話我地..連叫都冇叫過..
訓到實在太舒服啦!! 連訓兩堂 !!
豬一隻..!!
中文堂因為我覺得會見到xxx..所以我跑落去睇..
但都見吾到佢..就入左課室 ..
[[[ 皇天不負有心人 ]]]] 好句 = =
竟然比我上課室個陣..見到佢..開心到爆炸..
但我冇表露面到..
有人係度叫大墨大墨我都冇理到-0-
但比佢見到我又點ja..都吾會xxxxxx我嫁啦
PE 堂..! 我想跑接力牙...
算吧 !! D 人個個都勁過我..我廢左勁多..!!
一百米都吾想跑啦..如果我跑第3..第4 我一定比人笑死嫁啦..!!
如果比佢睇到嫁話......佢一定會話我屎嫁..
吾制吾制 >33333333333333333333333< |
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 最後一日 !! |
分類: 未分類 |
重要事情來臨了..!
聽日就係本小姐大日子唷..嘻-V-
路過既人順便幫我講一句生日快樂唷 ~~
今日係班度..因為我聽吾到shan shan 同我講乜..!!
我以為關於其他無奈野啦..!!
我咪叫佢講大聲 D 囉..
估吾到佢超大聲講左一句 (我今日見到xxx 呀 !! )
希望 D 男仔吾好聽到 ..D 女仔聽到無所謂..
因為佢地知道哂...佢地聽到shan shan 咁講..
係度狂笑..搞到我超High =00= 正 !!
綜人堂因為吾知邊個激嬲老師..
搞到我地要問書...討厭 !!!
第一個小息因為幫shan shan 報復..
因為xxx 做左一 D 對我地女仔的不雅行為..
所以我地成班姐妹們一齊圍打佢..
仲係度扮吾知..!!!
無自知之明..唉 !!!
食飯小息佢又坐左老師個位度..
又睇喎...係都吾好睇一位ON 99 地既人啦..!!
咩人都睇..睇埋楊麗盈同埋豬菲啦..!!
無奈-0-!! |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 24 | »
|