| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| 記野TIM.. |
分類: 未分類 |
今日因為李xx 整我地班女仔..
所以小息個陣..要報復..
所以由4樓開始追左去男廁-3333-
比校工見到..校工鎖住對門吾比我地出去..
佢搵 F.1 個D人叫訓導主任過黎..
我就由後門走出去..校工見到..
直到小息差吾多完左之後..
佢爆我d 野出去喎..
p撚k 嫁..(吾可以開一隻眼..閉一隻眼嫁咩)
交左比一個識爆粗既男老師-0-''
佢審我野-0-
到最後記左一個雙警告..唉!!!!
-----------------------------------------------
到放學個陣..
因為miss 幸 又要罰我地留堂..
所以番上課室..
老師冇黎到..到4點5分先上黎..
加番我地今日扣左個d星..
所以就馬上放我地放學lu~~~~
今日又見吾到屎忽鬼啦..
好慘..!!
|
| 2007-10-22 |
分類: 未分類 |
今日朝早旁重..輕左超多..
好HAPPY@@
今日4點幾先同小婷出街打機..
原本吾想去嫁..
但佢打動我個心..嘻-V-
話好多令仔既-33333-
所以又去左陽光打左1粒鍾..
打到差吾多完個陣.
因為驚比屋企人話我""
所以拿拿淋跑去搭車..
送多左幾分鍾比佢..吾抵-0-''
仲要幫屋企人買送..慘!!!
所以跑番屋企..7點鍾.岩岩好..
6點50分開始跑-0-''
快吾快呢..嘻-V-
冇心情打.都冇人黎睇 |
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 心水 |
分類: 未分類 |
| 嘩..!!
乜我日記少左咁多人黎既-0-''
吾打日記洗吾洗少咁多人-0-''
小婷黎左我屋企..
我吾知著咩33好..
所以系佢面前換-0-''(變態嗎?)
點知佢話我瘦左..HAPPY..!!!
最近應該跳左好多舞..變瘦左掛..
不過會好快肥番-3333-
今日又同左小婷落左MK 買我既海報..
開頭同左小婷搭37 系西洋菜街落車..
跟住打算行落去信和中心..
但我吾知系邊-0-''
小婷話問人點行喎..
點得嫁..拋頭露面牙-0-''
所以我就狂拉住小婷搭的的..
要我一個人出車錢..15蚊-0-''
原來真系行落去就到..好快-0-''
浪費左D 錢Tim ..><
去左1樓已經睇到好多明星卡..海報..
我買左8張棒棒堂加黑澀會美眉既相相..
好令仔..好令女唷~!!!!
加埋成21蚊..一張3蚊..>< ..吾抵..
不過為左佢地真系超~~值得!!
行多陣..見到明星鎖匙扣..
20蚊一條..所以我又買左黑澀會美眉鎖匙扣..xD
差吾多到5點幾先搭車去葵芳買夾糖糖..
應該又會肥番啦-0-''
買左22蚊糖..超多..有排食..
跟住搭車走人!!
***吾青咁多..都冇人黎睇既..車 |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|